SUBARU خودروی کراس اوور تمام محرک الکتریکی می سازد

SUBARU  خودروی کراس اوور تمام محرک الکتریکی می سازد
  • 1395/5/23
  • زهرا معبودی
  • 0

شرکت سوبارو در راستای عقب نماندن از بازار رقابت و به دنبال اعمال قوانین سخت‌گیرانه جدید دولت آمریکا در صدد تولید خودوی جدید خود با امکانات تمام الکتریکی می باشد. این شرکت قصد دارد یک خودرویکراس اوور چهار چرخ محرک تمام الکتریکی را تا سال ۲۰۲۱ رونمایی و عرضه نماید.

به تازگی روزنامه ژاپنی Nikkan Kogyo Shimbun با نقل از یک منبع آگاه ناشناس اعلام نمود که این کمپانی قصد دارد این خودروی الکتریکی را بر اساس مدل فاستر(اوت بک) و با سایز متوسط تولید نماید.

با توجه به رونمایی پلت فرم جدید و جهانی کمپانی سوبارو که در اوایل امسال توسط کمپانی صنایع سنگین فوجی  انجام گرفت به نظر می رسد که این کمپانی قرار است این خودروی جدید را بر روی پلت فرم بهینه سازی شده فوق تولید نماید.

Subaru electrical car

اولین نسل از خودرو های ساخته شده با این پلت فرم خودروی کوچک ایمپرزا است که امسال از آن رونمایی شد.

سخنگوی صنایع سنگین فوجی (ماساتوسیتو) در یک کنفرانس مطبوعاتی عنوان کرده است که ما قصد معرفی هیچ خودروی چهار چرخ الکتریکی را نداریم.  وی در این باره عنوان نمود:” ما در حال حاضر تصمیمی در خصوص یک مدل خاص نگرفته‌ایم. اما اگر سوبارو چنین خودرویی را معرفی کند، این مدل به احتمال زیاد از پلت‌فرم جدید استفاده خواهد کرد و هدف آن بازار آمریکای شمالی خواهد بود.”

این پلت‌فرم جدید که  Subaro Global Platform  نام گرفته است قرار است  پیشرفت‌های زیادی را برای این برند به همراه داشته باشد. این پلت‌فرم به گونه‌ای طراحی شده  که توان سازگاری با سیستم مولد نیروی بنزینی، هیبریدی، هیبرید پلاگین و تمام برقی را داشته باشد.

با ورود کراس‌اوورهای جدید به خط تولید، سوبارو در تلاش برای سازگاری بیشتر با قوانین سخت‌گیرانه‌ی آمریکا (بزرگترین بازار این شرکت) به کمک کاهش مصرف سوخت خواهد بود.

کمپانی سوبارو پیش از این نیز اطلاعاتی درباره  برنامه‌های خود برای معرفی اولین خودروی plug-in هیبرید برای بازار آمریکا منتشرنموده بود.

اگر این مطلب برای شما مفید بود می توانید نظرات و دیدگاه های خود را با ما درمیان گذاشته و آن را برای دوستانتان به اشتراک بگذارید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *