چرا عدم بروز رسانی گوشی وان پلاس ۳ کار عاقلانه ای است؟

چرا عدم بروز رسانی گوشی وان پلاس ۳ کار عاقلانه ای است؟
  • 1395/5/24
  • زهرا معبودی
  • 0

افرادی که از گوشی وان پلاس ۳ استفاده می کنند با یک رخداد آزار دهنده روبرو هستند و آن هم این است که گوشی شان خود به خود ریستارت می شود.  از آن جا که این گوشی باید جایگاه خود را در ذهن کاربرانش تثبیت کند، می بایست مشکلاتش توسط شرکت سازنده رفع شود.

در مورد بروز رسانی های وان پلاس ۳ تا کنون اخبار زیادی به گوش رسیده اما به تازگی یک فایل ۲۶ مگابایتی برای کاربران گوشی وان پلاس ۳ ارسال شده که کار بروز رسانی را به خوبی انجام می دهد اما تجربه نشان داده که این بروز رسانی مشکلات را از ریشه حل نمی کند.

one plus 3 update

برخی از کاربرانی که این بروز رسانی را انجام داده اند طی گزارشی اعلام کرده اند که برخی مشکلات گوشی شان حل شده، برخی از مشکلات حل که نشده اند هیچ، حتی مشکلات جدیدی نیز به سیستم شان افزوده شده است که این وجهه شرکت سازنده را خراب می کند. از جمله مشکلاتی که بعد از این بروز رسانی رخ داده است می توان به حذف شدن اتوماتیک نوتیفی های اپلیکیشن Doze، عدم کار کردن سرویس پرداختی گوگل، و عدم عملکرد صحیح فوکوس خودکار می باشد.

نسخه بروز رسانی که این ماه منتشر شده از نظر امنیتی نیز همه جوانب را در نظر نگرفته و از طرفی گوشی های بروز رسانی شده از جهات مختلفی مورد آسیب هستند.

از همه این موارد که بگذریم نمی توان از وضعیت نزول شبکه ارتباطی به راحتی گذشت چرا که در این سیستم شبکه ارتباطی از ۴ G LTE به ۳ G و سپس به ۲G نزول می کند. اگر شما نیز با این مشکل روبرو هستید می توانید این مساله را با روش زیر حل کنید:

در بخش شماره گیری گوشی خود کد *#*#۴۶۳۶#*#* را وارد کنید و به بخش “اطلاعات تلفن همراه” بروید. در این بخش می توانید گزینه ای به نام ”  فقط LTE ” را در بخش نوع شبکه ارتباطی انتخاب کنید و فعال کنید و از تثبیت شبکه موبایل خود لذت ببرید.

در صورتی که دوستان شما نیز با این مشکل مواجه اند، این مطلب را روی شبکه های اجتماعی نشر دهید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *