قابلیت Stories اینستاگرام را در بخش Explore دنبال کنید

قابلیت Stories اینستاگرام را در بخش Explore دنبال کنید
  • 1395/8/1
  • زهرا معبودی
  • 0

اگر از کاربران اینستاگرام باشید حتما متوجه شده اید که طی ۱۲ ماه اخیر، توجه توسعه دهندگان این شبکه اجتماعی، به بروز رسانی ها دو چندان شده است. هر ماه شاهد حداقل یک بروز رسانی هستیم. چندی پیش طی پروسه بروز رسانی، مشاهده کردیم که سرویس Stories به اینستاگرام اضافه شده است.  وقتی که یکی از فالووینگ های ما، یک Story ارسال کند، ما تصویر وی را بر بالای آن مشاهده خواهیم کرد.  اما ظاهرا طی این مدت کاربران زیادی از آن استقبال نکرده اند به همین خاطر اینستاگرام به تازگی در بروز رسانی جدیدترش، این قابلیت را به بخش کاوشگر یا اکسپلور، افزوده تا بیشتر در دسترس و در دامنه دید کاربران باشد. آنچه که در بخش اکسپلور، قرار دارد، دقیقا متناسب با چیزهایی است که ما به آن ها علاقه داریم. حالا Stories به عنوان یک تب در بخش Explore قرار گرفته است.

 Stories اینستاگرام را در بخش Explore

 اینستاگرام معتقد است که مهم ترین جایی که کاربران دنبال می کنند، بخش اکسپلور است و به همین دلیل از مدت ها پیش خبر داده بود که Stories را به این بخش منتقل خواهد کرد و حالا شاهد عملی سازی قول آن ها هستیم. از آن جا که در بخش اکسپلور عکس ها و فیلم هایی نمایش داده می شود که با اکتیویتی های قبلی ما مرتبط است، می توان گفت که بیشتر کاربران به آن مراجعه می کنند. در ماه های اخیر، به طور میانگین روزانه ۱۰۰ میلیون نفر به این بخش سر زده اند.

 Stories اینستاگرام را در بخش Explore

به نظر می رسد اضافه کردن Stories به بخش اکسپلور، به این معنی است که اینستاگرام از سرویس جدید خود کاملا راضی است و در صدد پیشرفت آن است. برخی می گویند که این قابلیت را اینستاگرام از اسنپ چت وام گرفته است. به هر حال ایده این کار از هر جا آمده باشد به نظر می رسد که قابلیت کاربردی است که طرفداران زیادی در روزهای آینده خواهد داشت. نظر شما در این باره چیست؟ آیا از قابلیت Stories در اینستاگرام استفاده می کنید؟ نظر خود را با ما در میان بگذارید و برای اطلاع رسانی این مطلب به دوست داران اینستاگرام این مطلب را روی سوشال مدیا به اشتراک بگذارید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *