هوآوی برای معرفی یک ساعت‌‌مچی هوشمند جدید آماده می‌شود؟

هوآوی برای معرفی یک ساعت‌‌مچی هوشمند جدید آماده می‌شود؟
  • 1395/9/19
  • مقدم
  • 0

در اوایل سال جاری میلادی، تعدادی از سازندگان ساعت‌های مچی هوشمند مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید ور، به صورت رسمی تایید نمودند که برای ماه‌های باقی‌مانده تا پایان سال ۲۰۱۶، برنامه‌ای برای عرضه یک محصول پوشیدنی جدید ندارند. شرکت هوآوی به همراه ال‌جی و لنوو (بهتر است بگوییم موتورولا)، مدعی شده بودند که برای سال ۲۰۱۶، برنامه‌ای برای عرضه یک ساعت‌‌مچی هوشمند جدید با سیستم‌عامل اندروید ور ندارند. با این‌حال، به‌نظر می‌رسد که یکی از بهترین ساعت‌های مچی هوشمند اندرویدی یعنی هوآوی واچ از فروشگاه پلی‌ استور گوگل، کنار گذاشته شده و دیگر در دسترس، نیست؛ آیا هوآوی برای معرفی یک محصول جدید در سال آینده، آماده می‌شود؟ برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب با گویا آی‌تی، همراه باشید.

اگر به دنبال یک ساعت‌‌مچی هوشمند اندرویدی هستید، بسیار به شما، ساعت‌‌مچی هوشمند هوآوی واچ را به دلیل قابلیت‌هایی که در مقایسه با محصولات دیگر در اختیارتان قرار می‌دهد؛ پیشنهاد خواهند داد. با این‌حال، به‌نظر می‎رسد که کاربران، دیگر نمی‌توانند این ساعت‌مچی هوشمند مبتنی بر پلت‌فرم اندروید ور را از گوگل پلی استور خریداری نمایند. به همین جهت، اگر به دنبال ساعت‌مچی هوآوی واچ هستید، باید از فروشگاه‌های مختلف دیدن نمایید تا در صورت عرضه این محصول، آن‌را سفارش دهید؛ البته، موجودی هوآوی واچ در فروشگاه آمازون، چندان زیاد نیست و به زودی، به اتمام خواهد رسید.

در حال‌حاضر، مشخص نیست که شرکت هوآوی برای سال ۲۰۱۷، چه برنامه‌ای دارد اما مطمئن هستیم که این سازنده، به عرضه محصولات بیشتر در بازار گجت‌های پوشیدنی ادامه خواهد داد. به همین جهت، امیدواریم که در سال آینده، این سازنده چینی از نسل جدید ساعت‌مچی هوشمند هوآوی واچ با قابلیت‌ها و نوآوری‌های تازه رونمایی کند. پیش‌تر، یک شایعه از عرضه ساعت‌مچی هوشمند جدید هوآوی با سیستم‌عامل تایزن خبر داده بود که البته، چندان مطمئن نیستیم این موضوع، صحت داشته باشد و در صورت عرضه یک ساعت‌مچی هوشمند جدید توسط هوآوی، این سازنده، به احتمال زیاد از سیستم‌عامل اندروید ور استفاده خواهد کرد.

huawei-watch-gold-links-right-angle-640x427-c

یکی از شایعاتی که در حال‌حاضر در رابطه با محصولات پوشیدنی وجود دارد، آن است که سازندگان، دیگر علاقه‌ چندان به عرضه محصولات جدید در این بازار ندارند و بسیاری منتظر هستند تا این بازار، به بلوغ برسد. در همین رابطه، موتورولا، پیش‌تر اعلام کرد که در حال‌حاضر، کشش و جاذبه چندانی در بازار محصولات پوشیدنی به یک ساعت‌مچی هوشمند، وجود ندارد و به همین جهت، فعلاً برنامه‌ای برای معرفی یک ساعت‌مچی هوشمند جدید از سری “موتو” نداریم.

البته، شرکت ال‌جی، به تازگی چندین علامت تجاری را به ثبت رسانده است که به ساعت‌های مچی هوشمند جدیدی اشاره می‌کند. به همین جهت، حتی در صورت جداشدن چندین سازنده مطرح در بازار، هم‌چنان محصولات جدیدی در بازار ساعت‌های مچی هوشمند معرفی خواهد شد؛ البته، چندان مطمئن نیستیم که آن‌ها، حرفی برای گفتن داشته باشد زیرا محصولات موجود، قابلیت چندان خاصی را در اختیار کاربران قرار نمی‌دهد که آن‌ها را برای خرید، ارزشمند جلوه دهد.

با اینکه شرکت‌های عرضه‌کننده ساعت‌مچی هوشمند مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید ور، مدتی از بازار فاصله گرفته‌اند؛ شرکت اپل با جدیت به حضور خود در بازار محصولات پوشیدنی، ادامه می‌دهد و در صورت ادامه‌یافتن این روند، به زودی سهم گسترده‌ای از فروش محصولات پوشیدنی به ساعت‌های مچی هوشمد اپل واچ اختصاص خواهد یافت.

منبع: Ubergizmo

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *