به‌روزرسانی Creators Update سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ در ماه آوریل عرضه خواهد شد

به‌روزرسانی Creators Update سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ در ماه آوریل عرضه خواهد شد
  • 1395/10/14
  • مقدم
  • 0

شرکت مایکروسافت، چند ماه پیش اعلام کرد که به‌روزرسانی عمده بعدی سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ با نام Creators Update به صورت عمومی منتشر خواهد شد. هم‌چنین، مشخص شد که این به‌روزرسانی در اوایل سال ۲۰۱۷ به صورت رسمی، ارائه می‌شود. در ابتدا گمان می‌رفت که در واقع، مایکروسافت در ماه مارس این به‌روزرسانی را عرضه می‌کند اما اگر گزارش جدید صحت داشته باشد، این سازنده در ماه آوریل، به‌روزرسانی Creators Update را برای دستگاه‌های مجهز به سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ ارائه می‌دهد. برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب با گویا آی‌تی، همراه باشید.

گزارش جدید وب‌سایت MSPU، نشان می‌دهد که مایکروسافت، به‌روزرسانی عمده بعدی سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ را در ماه آوریل عرضه خواهد کرد و این به‌روزرسانی در ماه مارس، ارائه نمی‌شود. هم‌چنین در این گزارش آمده است که در اواخر ماه ژانویه، دیگر قابلیت جدیدی برای سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ توسعه داده نمی‌شود و شرکت مایکروسافت در این مدت زمان باقی‌مانده، بر روی عیب‌زدایی و بهبود پایداری آن در دستگاه‌های ویندوزی مشغول خواهد شد.

شرکت مایکروسافت در حال‌حاضر واکنشی به این گزارش نشان نداده است و تنها خبر رسمی که در رابطه با زمان عرضه به‌روزرسانی عمده جدید سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ داریم، انتشار این به‌روزرسانی در “اوایل سال ۲۰۱۷” است. به همین جهت، ممکن است این ادعا صحت نداشته باشد یا مایکروسافت همانند زمان عرضه سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ موبایل، به‌روزرسانی Creators Update را در یک بازه‌زمانی دیگر منتشر نماید.

با توجه به اینکه به‌روزرسانی Creators Update در ماه آوریل عرضه می‌شود؛ هنوز نمی‌دانیم که مایکروسافت، تبلت هیبریدی سرفیس پرو ۵ را مطابق با شایعات اخیر در سه ماهه اول سال ۲۰۱۷ عرضه می‌کند یا خیر. البته، ممکن است مایکروسافت، تبلت سرفیس پرو ۵ را در ماه مارس با به‌روزرسانی Creators Update ارائه دهد و انتشار این به‌روزرسانی در اواخر ماه آوریل صورت بگیرد تا شرکت مایکروسافت در این مدت، فروش تبلت هیبریدی جدید خود را افزایش دهد.

با توجه به تاخیر چند هفته‌ای در انتشار به‌روزرسانی سالانه سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ موبایل پس از انتشار آن برای نسخه دسکتاپ ویندوز ۱۰، انتظار داریم که عرضه به‌روزرسانی جدید پلت‌فرم ویندوز ۱۰ موبایل نیز با کمی تاخیر همراه باشد.

منبع: Ubergizmo

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *