چگونه از آیفون به گلکسی اس ۸ مهاجرت کنیم؟

چگونه از آیفون به گلکسی اس ۸ مهاجرت کنیم؟
  • 1396/3/1
  • زهرا معبودی
  • 0

مهاجرت میان گجت ها به آن معنی مرسوم در میان ما انسان ها نیست. عموما وقتی حرف از مهاجرت بین گوشی ها می شود، به این می رسیم که باید اطلاعات و حتی تنظیمات مشابهی روی گوشی مقصد داشته باشیم. از ان جا که پلتفرم ها با هم فرق دارند، این مهاجرت های میان پلتفرمی به راحتی مهاجرت بین یک پلتفرم خاص نیست. اما گویا آی تی امروز به شما کمک می کند تا یکی از مرسوم ترین مهاجرت هایی که به زودی به آن ممکن است نیاز پیدا کنید، بپردازید! آری انتقال و جابجایی بین آیفون و گلکسی اس ۸ موضوعی است که نمی توان از آن چشم پوشید. در ادامه با ما همراه باشید تا ابتدا با بررسی نیازمندی های این مهاجرت روش آن را به شما یاد دهیم.

آنچه که برای انتقال و مهاجرت بین آیفون و گلکسی اس ۸ بدان نیاز دارید در زیر آورده شده است:

  • گوشی مقصد یا گلکسی اس ۸ یا پلاس اس ۸
  • گوشی مبدا یا آیفونی که از ios 9 به بالا پشتیبانی می کند
  • رابط شماره ۱ یا کابل لایتنینگ
  • کامپیوتری که نرم افزار Smart Switch software روی آن نصب شده باشد که در رابطه با سامسونگ است. دقت کنید که اصراری بر ویندوزی بودن یا مک بودن به طور انحصاری نیست.
  • رابط شماره ۲ یا کابل USB-C

زمانی که نیاز مندی ها را فراهم کردید، اولین کاری که باید کنید این است که با استفاده از آیتیونز از اطلاعات آیفون خود یک بک آپ بگیرید! همیشه باید بک آپی از اطلاعات آیفون خود داشته باشید. در ادامه وقتی اطمینان حاصل کردید که بک آپ حاصل شده است نرم افزار Smart Switch software را باز کنید.

در صورتی که برای نرم افزار Smart Switch software آپدیت خاصی ارائه شده است آن را دانلود و نصب کنید. سعی کنید Smart Switch software را در بروز ترین حالت نگه دارید.

اولین کاری که باید کنید این است که رابط شماره ۲ یا  USB-C را برداشته و گوشی گلکسی اس ۸ خود را به وسیله آن به سیستم وصل کنید.

 USB-C

چند دقیقه لازم است تحمل و صبر کنید تا سیستم نرم افزار و البته گوشی را بشناسد. وقتی عملیات شناساندن تمام شد با تصویری مشابه زیر روبرو می شوید:

Restore

در این وضعیت روی آیکون دوم یعنی Restore که دور ان خط قرمز کشیده شده است کلیک کنید. بعد از دقایقی و حتی شاید چند ثانیه وضعیت زیر حاصل می شود:

Select a different backup

در این وضعیت، گزینه Select a different backup را انتخاب کنید که ما دور ان را کادر قرمز کشیده ایم. در ادامه وقتی این گزینه را زدید، تنظیمات به حالت زیر در می آید:

source

در این قسمت باید اطلاعات بک آپ ها را از سامسونگ به آیتونز تغییر دهید. در این وضعیت با تصویری مشابه زیر روبرو می شوید که اطلاعات بک آپ را به شما نمایش می دهد

Confirm

در اینجا مشخص می کنید که کدام یک از اطلاعات بک آپ را می خواهید به گوشی جدید سامسونگ خود انتقال دهید. بدین ترتیب، بعد از تیک دار کردن گزینه های مورد نظرتان، گزینه Confirm را بزنید تا عملیات انتقال و مهاجرت دیتاها صورت گیرد. در ادامه بعد از زدن این گزینه روال به صورت زیر تغییر پیدا می کند:

Restore

با این وضعیت نوبت به Restore now می رسد. پس این گزینه را بزنید تا عملیات به خوبی پایان بپذیرد. زمانی که برنامه مورد نظر نوتیفی اش را به صورت تصویر زیر ارائه کرد:

Restore

این بدین معنی است که آن چه که تیک دار است، به تنظیمات و البته حافظه گوشی جدید منتقل شده است بدین ترتیب، می توانید گوشی را از سیستم جدا کنید و زندگی دیجیتالی تان را با گلکسی اس ۸ ادامه دهید. این مهاجرت احتمالا تا زمان روی کار آمدن آیفون ۸ برایتان دلچسب است و قطعا در ماه های آخر سال میلادی که آیفون جدید روی کار می آید، شما با گلکسی اس ۸ همراه خواهید بود.

عموما در طول یک سال بارها مهاجرت های میان پلتفرمی صورت می گیرد اما مرسوم ترین آن ها میان اپل و سامسونگ است! نظر شما در این باره چیست؟ دیدگاه های خود را با گویا آی تی در میان بگذارید و این مطلب را روی شبکه های اجتماعی انتشار دهید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *