شركت Newsmy به تازگي محصول جديدي را به بازار عرضه كرده!

  • 1388/12/5
  • ITTeach
  • 0
Newsmy عرضه كرده است
PMP با نمايشگر بزرگ و امكان اجراي بازي‌هاي كامپيوتري
شركت Newsmy به تازگي محصول جديدي را به بازار پررونق انواع دستگاه‌هاي پخش چندرسانه‌اي قابل حمل معرفي و عرضه كرده است.
اين دستگاه PMP كه با مدل A18HD به بازار معرفي شده است، طراحي ساده، اما نسبتا سبك و قابل حملي دارد كه مي‌تواند به اين دليل مورد توجه اغلب كاربران و خريداران قرار بگيرد.
A18HD مجهز به يك نمايشگر LCD بزرگ با اندازه 5 اينچ است كه تصاوير را با وضوح 480×800 پيكسل براي كاربرانش به نمايش مي‌گذارد. اين نمايشگر تصاوير ويدئويي را با وضوح HD براي كاربرانش نمايش مي‌دهد. فايل‌هاي ويدئويي با فرمت‌هاي
RM، RMVB، AVI و FLV امكان پخش و اجرا در اين محصول را دارند و كاربران آن مي‌توانند به فايل‌هاي موسيقي با فرمت‌هاي mp3، WMA، FLAC، OGG و APE هم گوش كنند.
نكته جالب توجه براي طرفداران و علاقه‌مندان به بازي‌هاي كامپيوتري اين است كه آنها مي‌توانند با استفاده از اين محصول بازي‌هاي كامپيوتري 64 بيتي را اجرا كنند. A18HD در دو نسخه 8 و 16 گيگابايتي طراحي و توليد شده و به تازگي روانه بازار شده است.
به اين ترتيب شركت Newsmy اعلام كرده است كه اين محصول جديدش را با قيمت 102 دلار براي نسخه 8 گيگابايتي و 50/117 دلار براي نسخه 16 گيگابايتي به بازار عرضه كرده و به فروش عمومي مي‌رساند.

Newsmy عرضه كرده استPMP با نمايشگر بزرگ و امكان اجراي بازي‌هاي كامپيوتريبازار ديجيتال- شركت Newsmy به تازگي محصول جديدي را به بازار پررونق انواع دستگاه‌هاي پخش چندرسانه‌اي قابل حمل معرفي و عرضه كرده است.

اين دستگاه PMP كه با مدل A18HD به بازار معرفي شده است، طراحي ساده، اما نسبتا سبك و قابل حملي دارد كه مي‌تواند به اين دليل مورد توجه اغلب كاربران و خريداران قرار بگيرد.A18HD مجهز به يك نمايشگر LCD بزرگ با اندازه 5 اينچ است كه تصاوير را با وضوح 480×800 پيكسل براي كاربرانش به نمايش مي‌گذارد. اين نمايشگر تصاوير ويدئويي را با وضوح HD براي كاربرانش نمايش مي‌دهد. فايل‌هاي ويدئويي با فرمت‌هايRM، RMVB، AVI و FLV امكان پخش و اجرا در اين محصول را دارند و كاربران آن مي‌توانند به فايل‌هاي موسيقي با فرمت‌هاي mp3، WMA، FLAC، OGG و APE هم گوش كنند. نكته جالب توجه براي طرفداران و علاقه‌مندان به بازي‌هاي كامپيوتري اين است كه آنها مي‌توانند با استفاده از اين محصول بازي‌هاي كامپيوتري 64 بيتي را اجرا كنند. A18HD در دو نسخه 8 و 16 گيگابايتي طراحي و توليد شده و به تازگي روانه بازار شده است.به اين ترتيب شركت Newsmy اعلام كرده است كه اين محصول جديدش را با قيمت 102 دلار براي نسخه 8 گيگابايتي و 50/117 دلار براي نسخه 16 گيگابايتي به بازار عرضه كرده و به فروش عمومي مي‌رساند.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *