سرگرمی جمعه : تسخیر قطب جنوب!

  • 1389/5/1
  • محمدرضا ارجمندی
  • 2

اين بار جمعه است و باز هم زمان سرگرم شدن و دور شدن از روزمره گی. بازی امروز شما را در نقش یک فرمانده در می آورد که هدایت جوخه ای از پنگوئن های سرباز را در نبرد برای فتح قطب جنوب بر عهده خواهید داشت.

تسخیر قطب جنوب (Conquer Antarctica)

هدف از این بازی رهبری پنگوئن های تحت فرمان خود به عنوان سربازان شما در  نبرد  در سراسر سرزمین های یخ  زده قطب جنوب است.

برای شروع مبارزات خود به عنوان حاکم جدید سرزمین های یخ بسته ، روی مبارزه جدید (New Campaign) کلیک کنید. برای کسانی که در مورد دستورالعمل های بازی کنجکاو  هستند بگویم که به سادگی می توانند با کلیک روی  Game Instructions مروری بر داستان داشته باشند.

توجه : یک نسخه از این بازی هم  به صورت دو نفره برای دانلود موجود است.

قبل از شروع هر نبرد باید به نقشه دقت کرده و  ببینید دقیقا کجای نقشه نبرد قرار دارید (به علائم چشمک زدن که نماد فاصله هستنددقت کنید).

این بازی واقعا ساده است. از ماوس خود برای تنظیم ارتفاع و قدرت تیراندازی توپ پنگوئن ها استفاده می کنید. هنگامی که آماده به شلیک سلاح خود به طرف دشمن شدید بر روی آتش (Fire) کلیک می کنید.

تا انجا که مهارت و سرعت شما اجازه می دهد باید دشمن ها را که به شکل پنگوئن روی قالب های یخی هستند هدف قرار داده و به بیرون قطعه یخ بفرستید.

بازی به صورت نوبتی است،بر این اساس وقتی که بازیکن (که شما باشید) شلیک کردید نوبت کامپیوتر است که به سمت افراد شما آتش کند.

هنگامی که شما در نبرد های خود به پیروزی هایی نائل شده و  در بازی پیشرفت می کنید امکان دسترسی به سلاح های بیشتری را خواهید داشت.

در تصویر زیر پیروزی برای سربازان پنگوئن خود را مشاهده می کنید!

نکته مهم در مورد بازی تسخیر قطب جنوب این است که اگر شما در نبردی شکست بخورید، می توانید به جای شروع از ابتدای بازی این مرحله را از ابتدا شروع کنید.

در پایان بازی و زمانی که همه نبردها را بردید همه به پادشاه جدید پنگوئن ها احترام خواهند گذاشت!

این بازی زیبا را از دست ندهید!

بازی Conquer Antarctica

منبع:howtogeek

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 2 دیدگاه
  1. بازتاب: Zibatar.in
  2. سلام
    خیلی جالب بود
    با اجازتون در زیباتـــرین http://www.zibatar.in به اشتراک گذاشتم
    ممنون

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *