سرگرمی روز جمعه : تفاوت ها را پیدا کنید!

  • 1389/10/17
  • محمدرضا ارجمندی
  • 1


روز مورد علاقه همه ما بار دیگر از راه رسیده، پس به نظاره نشسته و آماده لذت بردن از یک سرگرمی روز جمعه دیگر باشید! امروز قدرت بینایی شما در محک گذارده خواهد شد زیرا که باید تفاوت های بین  دو تصویر به ظاهر مشابه را در سفر خود در ایسیس تشخیص دهید.

توجه : بازی امروز برداشتی از کتاب فوق العاده هیجان انگیز “آیسیس” نوشته داگلاس کلگ (Douglas Clegg) است.

معرفی بازی آیسیس (Isis)

بازی از آثار هنری برگرفته از کتاب ایسیس بهره گرفته و شما باید در هر مرحله موفق به کشف هفت تفاوت بین دو عکس به ظاهر مشابه شوید. برخی از تفاوت ها را هر کسی با کمی دقت به راحتی پیدا می کند، اما برخی دیگر بسیار ظریف در تصاویر نهفته اند و تشخیص آن چشم بصیرت می خواهد!

توجه : در طول بازی این حق انتخاب را دارید که  موسیقی بازی را غیرفعال کرده یا به آن گوش دهید.

برای آنکه کمی بازی را برای برخی از شما که حوصله دقت کردن در تصاویر را ندارید آسانتر کرده تا احساس خوبی نسبت به بازی پیدا کنید در ادامه اسکرین شات هایی از مراحل بازی با مشخص کردن تفاوت های بین تصاویر را در همین مقاله گنجانده ایم.  در حالی که وقتی به بازی بپردازید، متوجه خواهید شد این راهنمایی ها مفید واقع شده، مسلما به تفاوت های برخورد خواهید نمود که در این تصاویر نشان داده نشده.

سفر خود را با ایسیس و تصویری از این دختر جوان آغاز می کنید. توجه داشته باشید که در صورتی که فکر می کنید نیاز به راهنمایی برای پیدا کردن تفاوت ها دارید می توانید روی راهنمایی ها (hints) در پایین پنجره بازی کلیک کنید. هر بار که بر روی  “اندازه” مختلفی از نوار راهنمایی کلیک کنید، در دفعه بعدی باید صبر کنید تا نوار راهنمایی دوباره پر شود… بدیهی است هر چه راهنمایی بزرگتری برای کشف تفاوت بخواهید، شارژ بیشتری از نوار مورد نیاز است.

مرحله دوم: دوشیزه خندان سنگی…

مرحله سوم تابی روی تپه. این یکی از آن مراحلیست که برخی تفاوت های ظریف مانند ساقه های کوچک درخت و “سایه هی شبه مانند ابر ها” در تصاویر تعبیه شده.

مرحله بعدی: مردی که از پنجره نگاه می کند….

مرحله پنجم: در مقبره…

حواستان به جنگجویان استخوانی باشد!

ادامه دهید!

اکتشافات بیشتر…

“احساسی” از همراهی با دختر جوان…

این موجود در آسمان چیست ؟

او را یافتیم!

مرحله نهایی.

پس از اتمام همه مراحل دوباره می توانید بازی را برای کشف تفاوت های بیشتر از نو بازی کنید، امتیاز خود را ثبت کرده، و یا در مورد کتاب اطلاعات بیشتر کسب کنید.

بازی آیسیس

مطالب اضافی

اگر به جز بازی از نقاشی های هنری هم لذت می برید، مجموعه ای از تصاویر پس زمینه (و آواتار) برای دانلود در دسترس است.

دانلود تصاویر پس زمینه و آواتار های ایسیس

منبع:howtogeek

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *