معرفي كيبوردهاي گيم SteelSeries بسيار عالي و مبتكرانه

  • 1389/7/4
  • ITTeach
  • 0

با ازدیاد کیبورد های گیم در بازار  دلیلی ندارد که باز هم کیبوردهای ناکارامد قدیمی را به کار گیرید. اخرین نمونه این کیبورد هاSteelSeries است. این کیبورد صرفا یک اسم نیست   انرا به خاطر  توانش در تغییر ظاهر  و کارکرد  ان انتخاب نمایید. به گفته بروش هاویر  CEO این شرکت ، با این کیبورد  ابزار قدرتمند و منحصر به فرد دیگری وارد بازار شده است و در اختیار مشتریان قرار میگیرد. این کیبورد کارایی  و مفهوم طرح  اصلی Zboard را عوض میکند  که در سال 2008   و با مالکیت Ideazon از طرف شرکت ما وارد محصولاتمان شد. با ویژگی های جدید SteelSeries گیم کننده ها به کیبوردی قوی برای  انجام تمام بازی ها دست پیدا میکنند. با ورود این کیبورد به بازار ما تعامل و ارتباط خود با تولید کننده های گیم را برای ارایه برنامه های منحصر به فرد و کارکرد مناسب ادامه خواهیم داد  تا    تجربه بهتری از گیم حاصل شود.

اشتباه نکنید این مدل بالاتر  Zboard نیست. در SteelSeries  مجموعه کلید های قابل تعویض  سبب میشود که دو طرح داشته باشید. و یک شیفت از  در ان تعبیه شده است که در سه سطح است همچنین دارای  فوت بسیار عریض  ، پورت های  صوتی  طلایی  ،دو پورت  USB 2.0 ، چراغ های LED ، سه لایه  ماکرو معلق و لایه های نگاشت  در کلید های پد F و NUM میباشد.

اگر در حال حاضر Zboard دارید و میخواهید انرا اپگرید کنید، SteelSeries با  مجموعه کلید های شیفت  در جلو عقب با مجموعه کلید های Zboard سازگاراست . بنابراین نیازی به دور انداختن کیبورد قدیمی خود ندارید.قیمت  SteelSeries Shift       $90 است که قیمت یک  مجموعه کلید جداگانه ان نیز $25    میباشد.

منبع: hothardware

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *