سرگرمی روز جمعه : موجود فضایی عصبانی

  • 1390/3/20
  • مهرداد ارجمندی
  • 0

حتما هفته ی طولانی و سختی را داشته اید و حسابی منتظر تعطیلی آخر هفته بوده اید . پس بهتر است بیشتر از این منتظر نباشید و یک سرگرمی خیلی خوب داشته باشید. در بازی این هفته ماموریت شما این است که در “مووانا” به بیگانگان کمک کنید تا انسانها و ساکنین آنجا را بیرون بریزند و آنها را به صورت بسته بندی شده به خانه شان ارسال کنید !!

توجه : درست است که یک بازی خاص  محسوب می شود  ولی حداقل یک نوع خیلی جالب است

 

فضایی عصبانی

هدف بازی این است که به موجودات فضایی کمک کنید تا خانه ها و ساختمانهایی را که انسان های مزاحم از بعد از ساکن شدننشان در سیاره آنها ساخته اند ویران کنید و آنها را از سیاره بیرون بیریزید .

در تصویر دوم لیستی از موجودات فضایی متفاوت قابل دسترس برای شما  را که در جنگ با انسانها شما می توانید از آنها استفاده کنید  مشاهده می کنید .

بیست و یک مرحله بازی و نبرد و بیرون ریختن آدمهای مزاحم آنقدر وقت شما را پر خواهد کرد که حسابی مشغول  باشید !

روند بازی ساده است . با استفاده از موس نیروهای فضایی را به سمت انسانها روانه کنید . همچنین می توانید کلیک چپ موس را پایین نگه دارید تا دید سمت راست و یا چپ هر مرحله را تنظیم کنید تا بهتر بتوانید نشانه گیری کنید .

انسانها را بگیرید !

در پایان هر مرحله می توانید بازی را متوقف کنید به صفحه ی انتخاب مرحله ها بازگردید و مرحله ای را که به اتمام رسانده اید دوباره بازی کنید و یا به مرحله دیگری بروید  .

در این جا مرحله دوم را مشاهده می کنید جایی که به اولین انفجار خود دسترسی پیدا می کنید .

 

یک شروع موفقیت آمیز دیگر !

شما باید در هر مرحله با توجه به موقعیت های آن از یک سری از نیروهای خاصی استفاده کنید و این بر می گردد به توانایی شما در انتخاب آنها .

هیچ راهی  برای  فرار از خشم و جنگ وجود ندارد ….

به سمت پیروزی !

از اینجا می توانید این بازی را مشاهده کنید .

منبع : How-To Geek

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *