سرگرمی روز جمعه : بلاک گینر یا بساز و حرکت بده !

  • 1390/5/7
  • مهرداد ارجمندی
  • 0

بعد از یک هفته کارو مشغله زمان آن رسیده که با خیال راحت به یک بازی و سرگرمی خوب بپردازید. بازی این هفته در واقع ذهن شما را به کار می گیرد تا به کمک آن یک سلسله مراتب ترتیب دهید و توپ را از نقطه ی آغازین به خط پایان برسانید .

بلاک گینر یا توپ را حرکت بده !

هدف بازی این است که با تنظیم بلوک ها ،مثلث ها مربع ها و تقویت کننده ها به توپی که در اختیار دارید کمک کنید تا به هدفی که در انتهای هر مرحله وجود دارد برسید .

در این بازی  سی و دو مرحله وجود دارد تا شما را حسابی درگیر و سرگرم کند .

اولین مرحله در واقع آموزشی است تا شما را با نحوه بازی آشنا کند و شما پیش زمینه ای از روند بازی پیدا کنید . می توانید بلوک ها ، مثلث ها و تقویت کننده هایی را که برای هر مرحله لازم دارید از قسمت نوار پایینی انتخاب کنید . در ضمن به یاد داشته باشید که برای هر مرحله شما تعداد محدودی از این وسایل را دارید پس بهتر است خوب دقت کنید و از آنها به درستی استفاده کنید !

در اینجا می توانید ببینید که ما چگونه بلوک ها و مثلث های خود را برای این مرحله چیده ایم و هنوز هم سه خانه ی دیگر می توانیم بسازیم.

هنگامی که با موفقیت مرحله ای را به پایان رساندید می توانید به  مرحله بعدی بروید و یا اگر دوست داشتید با کلیک بر روی عنوان به صفحه نمایش آغازین باز گردید .

مرحله دوم کمی چیزهای متفاوت تری می بینید . نواحی خالی بزرگی که باید آنها را پر کنید .

چیز جالبی که در مورد این نحوه ی بازی وجود دارد این است که شما می توانید برای رسیدن به نقطه ی مورد نظر از ساخت پلها کمک بگیرید تا ساختمان های خود را هم حفظ کنید .

یک حرکت بسیار کارآمد !

در مرحله سوم شما اجازه پیدا می کنید تا برای ساختن مراحل خود از چرخاندن قطعات استفاده کنید . فقط کافی است در حالی که قطعات خود را کنار هم قرار داده اید ، بر روی کلید جهتی کلیک کنید و آنها را بچرخانید .

ما در اینجا یک دیوار کوچک ساختیم تا از گذشتن توپ از هدف جلوگیری شود . ..

بسیار زیبا و ساده ما توانستیم این روند را بسازیم.

با آغاز مرحله چهارم به شما تعداد بیشتری توپ داده می شود پس حسابی دقت کنید تا از ساختمان های خود به نحو احسن استفاده کنید در غیر این صورت بازی را از دست خواهید داد . اوقات خوشی با این بازی داشته باشید  .

از اینجا می توانید این بازی را مشاهده کنید

منبع : How-To Geek

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *