سرگرمی روز جمعه : پادشاه شجاع

سرگرمی روز جمعه : پادشاه شجاع
  • 1390/8/20
  • مهرداد ارجمندی
  • 2

 

بعد از یک هفته طولانی در آخرین ساعات کاری هفته بد نیست به سراغ یک سرگرمی و بازی خوب برویم و کمی از آخرین ساعات لذت ببریم . پس بهتر است که یک تب جدید در مرور گر خود باز کنید و خوش بگذرانید . در بازی این هفته شما باید برای نابودی پادشاه دشمنان و قلعه مخوفش تلاش کنید و این مراحل را باید با مراقبت از همراهان و همقطارانتان به انجام برسانید .

پادشاه شجاع

هدف بازی این است که با موفقیت قلعه های دشمن، پادشاه آنان و تمامی نگهبانان را نابود کنید و همزمان از دوستان خود نیز در مسیرتان محافظت کنید .

توجه داشته باشید که دوستانتان در بازی به صورت نوری سبز رنگ در پشت سرشان مشخص می شوند ( همان طور که در بالا نشان داده شده است )

 

در این بازی بیست مرحله برای نابودی قلعه ها موجود می باشد .اگر دوست داشتید می توانید صدای بازی و یا موزیک بازی را قطع کنید . برای این کار می توانید از کلیدی که در  گوشه بالا سمت راست قرار دارد استفاده کنید .

 

در اینجا می توانید چهره اولین مرحله ای که با اولین قلعه و دشمن مواجه می شوید را ببینید . با کلیک کردن بر روی هرقسمتی از پنجره به سمت چپ کشیده می شوید و می توانید به اسلحه های خود دسترسی پیدا کنید .

توجه داشته باشید که می توانید به سادگی بازی را در هرجای آن که هستید نگه دارید و یا دوباره از نو آغاز کنید و این کار را می توانید با استفاده از کنترلهایی که در سمت راست بالا قرار دارند انجام دهید .همچنین اگر بخواهید می توانید از سه مرحله اول بازی بگذرید و مراحل بعدی را بازی کنید .

 

اسلحه های شما به تدریج در طول بازی پیشرفت می کند به طوری که در ابتدای بازی از اسلحه های تیرو کمانی خیلی ساده شروع می شود ولی کم کم به منجنیق های بزرگ و توپ ها و… می رسد می توانید از منویی که در گوشه بالا سمت چپ قرار دارد استفاده کنید و اسلحه های پرتابی بهتر در مراحل جلوتر قابل استفاده است.

 

برای شلیک کردن با اسلحه بر روی آن کلیک کنید و سپس موس را به سمت راست بکشید به اندازه ای که فکر می کنید مناسب است آن را بالا ببرید ( بر اساس نوع اسلحه تفاوت می کند ) و سپس رها کنید .همانطور که در زیر نشان داده شده است می توانید هنگامی که پرتاب را انجام دادید مسیر را مشاهده کنید و این طور می توانید در پرتاب های بعدی بهتر  عمل کنید .

 

با اولین شلیک قلعه و پادشاه را از پا درآورید. می توانید با استفاده از خط های سبز مسیر مرحله ها و بازی و نتایج برتر را مشاهده کنید و با این ترتیب می توانید در برنامه های حمله خود تغییر ایجاد کنید .

 

در پایان هر مرحله شما با امتیازاتی که بدست آورده اید روبه رو می شوید . اگر با تعداد کمتری شلیک به هدف برسید در پایان بازی امتیازات بیشتری به شما داده می شود . پس بهتر است با دقت بیشتری هدف گیری کنید !

 

در مرحله دوم شما با یک قلعه مستحکم تر روبه رو می شوید قلعه ای که از سنگ ساخته شده است .

 

همچنین متوجه خواهید شد که میان شما و اهدافتان موانع زیادی وجود دارد پس بهتر است مراقب شلیک هایتان باشید و آنها را هدر ندهید .

 

این شلیک باعث شد تا تمامی چیزها برای شلیک نهایی آماده شود . … حالا دیگر کاری ندارد تا قلعه را بر روی سر پادشاه خراب کنید !

 

پیروزی !

 

چیزی که در اتمام هر مرحله و هر راند جالب به نظر می رسد این است که شما در پایان هر مرحله تنها امتیازات خودتان را می توانید مشاهده کنید  .

 

موفق باشید و از بازی لذت ببرید .

 

از اینجا می توانید این بازی را مشاهده کنید .

منبع : How-To Geek

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 2 دیدگاه
  1. با عرض سلام و خسته نباشید.واقعا از این نوع نوشتن و بررسی لذت بردم.خدا قوت و به امید مطالب بهتر و جدیدتر

    1. ممنون مرسی تا وقتی که شما خواننده های عزیز هستید آدم احساس خستگی نمی کنه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *