دسترسی به همه شبکه های اجتماعی از طریق GMAIL با افزونه Mingly (مخصوص گوگل کروم)

دسترسی به همه شبکه های اجتماعی از طریق GMAIL با افزونه Mingly (مخصوص گوگل کروم)
  • 1390/9/10
  • مهران
  • 1

آیا شما اغلب فراموش می کنید که برای مخاطبین خود هدیه تولد ارسال کنید، و یا همیشه در ارتباط ماندن با دوستان تان در شبکه های اجتماعی برایتان دشوار است؟ اکستنشن گوگل کرومMingly ، ابزار مدیریت ارتباط شگفت انگیزی است که می تواند راه حل مناسبی برای حل این مشکل پیش رویتان قرار دهد. این افزونه به سادگی صندوق پستیGmail تان را به یک شبکه اجتماعی از طریق مدیریت و گردآوری همه مخاطبین تان از محبوب ترین شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک، توییتر و LinkedInتبدیل کرده، و به شما اجازه اتصال بهتر و کسب اطلاع از فعالیت های دوستان و آخرین رخدادهای اطرافتان را می دهد. علاوه بر این، می توانید برنامه را طوری تنظیم کنید که وقایع را یادآوری کرده و تولد دوستانتان را نمایش دهد. مراحل ثبت نام بسیار ساده است، همه کاری که شما باید انجام دهید این است که با حساب Google خود وارد شده، و پس از آن با جیمیل به شبکه های اجتماعی تان متصل شوید.
برای شروع، به منظور دریافت هشدارها و به روز رسانی ها در صندوق پستی Gmail تان با حساب کاربری گوگل خود متصل شوید. Minglyدر حال حاضر سه شبکه اجتماعی را که می توانید با جیمیل متصل شوید، شامل فیس بوک، توییتر و LinkedIn را پیشنهاد می کند.

پس از اتصال، نوار آبی رنگMingly در سمت چپ در زیر گزینه Tasks افزوده خواهد شد. Mingly از این پس به روز رسانی ها، پیام ها و تماس های شما را نشان می دهد. با استفاده از دو گزینه دیگر در سمت راست، قادر خواهید بود وقت یادآوری کارها توسط افزونه را تنظیم کرده و مخاطبین به تازگی افزوده شده خود را مشاهده نمایید.

با کلیک بر روی یک بروز رسانی، پنجره ی جدیدی به نام Contact Snapshot باز می شود. از اینجا، شما می توانید به روز رسانی های شبکه اجتماعی خود، گفتگوها و اطلاعات بخش About را ببینید. با استفاده از گزینه مشاهده و ویرایش اطلاعات (View & Edit Details)، می توانید مواردی همچون نام، عنوان، شرکت، تلفن، ایمیل و محل سکونت یک مخاطب خاص را ایجاد یا ویرایش نمایید علاوه بر این، می توانید با مخاطبین خود نیز در ارتباط باشید.

با کلیک بر روی دکمه ی Get in Touch پنجره ارسال پیام (Send Message) گشوده می شود. این پنجره چهار گزینه اصلی برای ارسال پیام در اختیارتان می گذارد، می توانید برای مخاطب منتخب خود در توییتر، فیس بوک و یا Linkedln ایمیل و یا پیام ارسال نمایید.

با کلیک کردن روی گزینه مخاطبین من(My Contacts)، تب جدیدی با جزئیات کامل مخاطبین تان باز خواهد شد. My Contacts دارای تعدادی ویژگی مفید مانند محل سکونت، افراد تماس گرفته و افراد مورد علاقه است. شما می توانید مخاطبان خود را به عنوان مورد علاقه علامت زده، و یا آخرین زمانی که با آنها در تماس بودید را بررسی نمایید. علاوه بر این، می توانید ایمیل و یا دعوت نامه ای به همه یا تعدادی از مخاطبین خود ارسال کنید. هم چنین می توانید مخاطبین خود را با استفاده از دسته های مختلف از جمله “دوستان”، “خانواده”، “هم قطاران”، “مخاطبین من” و “همکاران” گروه بندی نمایید. هنگامی که گروه بندی مخاطبین به پایان رسید، می توانید آنها را به راحتی با استفاده از دسته ی Groups که در سمت چپ نمایش داده شده فیلتر نمایید. همچنین امکان ادغام و یا حذف آن تماس نیز برایتان فراهم شده.

با Mingly، می توانید مشخص نمایید که چه کسی و چه چیزی برایتان مهم بوده و مایل به پیگیری آن شخص یا مورد می باشید، و نیز به سرعت سابقه تماس هایتان را در شبکه های اجتماعی نظاره کنید. همچنین شما می توانید روز تولد مخاطبیتان را دنبال کرده، و یادداشتی برایشان بنویسید و خیلی چیزهای دیگر. این افزونه قطعا ابعاد کاملا جدیدی به صندوق پستی Gmail تان افزوده، و آن را به یک شبکه اجتماعی شگفت انگیز و تعاملی تبدیل خواهد کرد. برای نصب افزونه به پیوند زیر مراجعه کرده، و شگفتی هایش را کشف نمایید.

لینک دانلود و نصب افزونه

منبع: addictivetips.com

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *