نسخه ی بتای Diablo 3 در Battlenet.net

نسخه ی بتای Diablo 3 در Battlenet.net
  • 1391/2/3
  • ميثاق جراحي
  • 0

شرکت بازی سازی Blizzard، نسخه ی بتای بازی Diablo III را برای بازیکن ها باز گذاشت. به این معنا که نسخه ی اولیه ی این بازی نقش آفرینی برای افرادی که در Battle.net یک اکانت دارند، قابل دستیابی است.

این نسخه ی بتا از بازی دیابلو 3، محدودیت هایی دارد و بازیکنان نمی توانند شخصیت و قهرمان خود را به بیش از Level 13 ارتقا بدهند.

هدف شرکت سازنده ی بازی یعنی Blizzard از انجام این کار تست اولیه ی بازی و پیدا کردن نقاط ضعف این بازی بود. هم چنین تست و امتحان کردن سربار سرور ها برای گرفتن بازیکن های زیاد برای انجام این بازی به صورت شبکه ای، از دیگر دلیل ها بود.

هسته ی اصلی بازی برای همه یکسان است و با نسخه ی اصلی که بعد ها منتشر می شود، تقاوتی نخواهد داشت.  هم چنین شرکت Blizzard اعلام کرد که ممکن است افراد زیادی نتوانند به سرور های دیابلو 3 توسط اکانت Battle.net دسترسی داشته باشند و این مشکل به دلیل مشکلات نسخه ی بتای بازی خواهد بود و ما به این علت این نسخه را آزاد گذاشتیم تا در نسخه ی نهایی با مشکلات این چنینی برخورد نکنیم.

در حال حاضر بالغ بر 275 هزار بازیکن در حال بازی کردن دیابلو 3 به صورت آنلاین هستند که می توانند از امکانات این بازی تا حدی استفاده کنند و شخصیت مورد علاقه ی خود را با آیتم های داده شده و محدود در این نسخه، بسازند.

بازی دیابلو 3 یک بازی نقش آفرینی با زاویه ی دوربین از دید بالا می باشد که در نقشه ای جهان – باز اتفاق می افتد. بازی های جهان – باز یا همان Open- World از ویژگی های اصلی در بازی های نقش آفرینی هستند.

انجام نسخه ی بتای بازی دیابلو  3 برای افرادی که در Battle.net اکانت دارند رایگان خواهد بود. ابتدا باید نسخه ی رسمی از بازی که به صورت بتا عرضه شده را دریافت کنید و سپس بازی را توسط اکانت خود در Battle.net و سرور های بازی، پیش ببرید.

تاریخ رسمی عرضه ی نسخه ی اصلی و کامل بازی 15 می 2012 اعلام شده است. تایید این بازی برای کامپیوتر های خانگی و سیستم عامل های مک و ویندوز صد در صد است ولی مدت ها پیش حرف هایی از نسخه ی ایکس باکس 360 و پلی استیشن 3 بازی زده شد که البته صحت آن هنوز کامل مشخص نیست.

این بازی در 15 می 2012، در United States, Canada, Europe, South Korea, Southeast Asia, Australia, New Zealand, Taiwan, Hong Kong عرضه می شود و عرضه ی آن نیز تا 7 June ادامه خواهد داشت.

در آخر اضافه می کنم که این بازی 50 دلار ارزش گذاری شده است و توسط کامپیوتر های خانگی با مشخصه های زیر اجرا می شود :

WINDOWS
MAC
Windows® XP/Vista/7 (latest service packs) with DX 9.0c Mac® OS X 10.6.8, 10.7.x or newer
Intel Pentium® D 2.8 GHz or AMD Athlon™ 64 X2 4400+ Intel® Core 2 Duo
NVIDIA® GeForce® 7800 GT or ATI Radeon™ X1950 Pro or better NVIDIA® GeForce® 8600M GT or ATI Radeon™ HD 2600 or better
1 GB RAM (XP), 1.5 GB (Vista/7) 2 GB RAM
12 GB available HD space 12 GB available HD space
DVD-ROM (required for retail disc versions only) DVD-ROM (required for retail disc versions only)
Broadband** Internet connection Broadband** Internet connection
1024×768 minimum resolution 1024×768 minimum resolution
دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *