15 ساعت که شما را از خواب می پرانند!

15 ساعت که شما را از خواب می پرانند!
  • 1391/7/21
  • مهيار سوري
  • 10
محتوا پنهان

همه ما عاشق خواب هستیم و بابد حداقل 6 ساعت در شبانه روز بخوابیم. گاهی هم این نیاز به یک تفریح و راه حلی برای گذران وقت محسوب می شود. مشکل عامه ما، بلند شدن سر وقت برای رفتن به مدرسه، کار، دیدار یا فعالیت های روزانه دیگر است که با خواندن و استفاده از مطلب امروز، خواب بیشتر را برای همیشه کنار می گذارید و سحر خیز می شوید!

اگر از ساعت های مچی تیک تیک کن یا ساعت های دیگر که فقط صدا از خود تولید می کنند، خسته شده اید، در ادامه مطلب همراهمان بمانید.

شما، خواب سنگین ها و کسانی که تا نیمه شب شب زنده داری می کنید (!)، مهم نیست کی خوابیدید و چطور، مهم اینست که با خرید یکی از 20 ابزار زیر، عمرا دیگر خواب بمانید!

Nixie Ramos

ده ثانیه زنگ می زند، سپس بهتان 1 دقیقه فرصت می دهد تا کد را وارد کنید (تاریخ روز)، قبل از آن که به دستوری که برایش مشخص نموده اید، عمل کند! پنل خنثی نمودن در هر جایی امکان نصب دارد که بهتر است دور از محل خوابتان قرارش دهید. خداحافظی همیشگی با ساعت هایی که با یک حرکت خاموش می شدند!

Clocky Robotic Alarm

 چه چیز بهتر از این که از خواب بیدارتان کرده و موجب تحرک شما شود؟!! این دستگاه خیلی بامزه است، خیلی کوچک، سریع و پر سر و صداست و شب هر جایی آن را قرار داده باشید، تا صبح از آنجا حرکت کرده و شما را به دنبال خودش می کشاند تا وقتی که خاموشش کنید! حال بدوید و بدوید اگر بهش رسیدید!!!! اگر هم نرسیدید مهم نیست می توانید  با پرتاب ابزار سنگین منفجرش کنید یا آتشش بزنید! (برای خواب آلو های بالفطره!)

Flying Alarm Clock

این یکی از ابزاری است که حداقل باید یک چشمتان را برایش باز کنید. چرا؟ وقتی تایمر روشن می شود، هلیکوپتر حرکت می کند و به جایی می رود، شما باید مکانش را پیدا کنید و با استفاده از کلیدی که دارید، آن راخاموش و به جایگاهش باز گردانید. اگر خاموشش نکنید، لحظه لحظه اتاقتان را پر از صدا های پر خراش تر می کند و سرتان گیج می رود. پس توصیه می کنم استفاده کنید.

Shape Up Alarm Clock

خانم های بازدید کننده متاهل توجه کنند، این بهترین هدیه ای است که می توانید به همسر خوشخوابتان اهدا کنید. برای خاموش کردن این وسیله نه کد می خواهید و نه دنبال کردن، باید این ابزار نسبتا سنگین را 30 بار بالا و پائین ببرید تا خاموش شود!

البته من بعید می دانم به عنوان زنگ خواب ازش استفاده کنید چون به راحتی از پنجره به بیرون پرت می شود!

Sonic Bomb Alarm Clock

اگر فکر می کنید حالا با صدای همه آن ها یک جور کنار می آییم یا نهایت هدفون می گزاریم، این یکی را نمی توانید کاری کنید حتی اگر در خیابان هم پرتش کنید باز هم باید بیدار شوید! چون 113 دسیبل (بیشتر از یک کنسرت راک) قدرت دارد! البته باید توجه داشته باشید چون صدای زیادی دارد باید آن را به دور از محل خوابتان قرار دهید و گرنه خدایی ناکرده امکان دارد قدرت شنوایی تان را از دست بدهید.

Banclock

این هم یک راه خلاقانه دیگر برای بیدار شدن. بنکلاک تنها در صورتی زنگ زدنش را متوقف می کند که سکه ای در داخلش بیندازید. البته بهترست که همیشه مطمئن شوید پول خود را از قبل آماده کرده اید. این بهترین راه برای بیدار کردن کودکانی است که می خواهند موجودی جیبشان را حفظ کنند! و به چند نوع رنگ و ترکیب های متفاوت وجود دارد.

Target Alarm Clock

اگر شما از آن دسته خوره های بازی های شلیک کردنی هستید، این را باید امتحان کنید. قوانین آسانند، هنگامی که ساعت زنگ می خورد، شما باید با استفاده از تفنگی که در دست دارید، با استفاده از قدرت لیزر سیبل نشانه گیری را گلوله باران کنید! البته برای بهتر شدن نشانه گیریتان بهتر است تصویر خود را روی سیبل نصب کنید!

Defusable Alarm Clock

یکی دیگر از موارد داخل لیست، اگر این را دوستتان روی میز شما پیدا کند چه می گویید؟ وسیله بیدار شدن؟ این یکی از دیگر از راه های برخواستن از خواب است یعنی همان قدر که اگر هوشیار نباشید با دیدنش بگریزید!

زیرا مانند بمب های واقعی تیک می کند اما نمی ترکد و مثل بقیه ساعت ها می ماند و جند ثانیه تیک و تیک می کند تا شما خاموشش کنید. درست است که واقعی نیست اما در واقع یک ایده خلاق به شمار می آید.

DangerBomb Alarm Clock

بمب بالا چیز خاصی نبود؟ بسیار خوب اگر دلش را دارید، این یکی را امتحان کرده و سیم اصلی را ببرید. یا نه مشکلی ندارد اول صبحتان با یک صدای دلنشین بوم رو برو می شوید! می دانم چیز خاصی نیست!

Mr Bump Off The Wall Alarm Clock (16$(

از خرید میلیون ها میلیون ساعت بیداری خسته شده اید؟ خوب پس این یکی را هم امتحان کنید. برای این که ساکت شود، باید آن را به دیوار پرتاب کنید و به خواب بازگردید (؟!). نه نه بایستید اگر می خواهید بخوابید پس چرا اصلا ساعت می خرید؟

Finger Dance Alarm Clock ($26.78)

به رقص دهنده انگشتان سلام کنید.باید تا زمانی که موسیقی قطع شود، با انگشتانتان حرکت انجام دهید. ولی قبلش اطمینان پیدا کنید که مثل مستر بامپ با آن برخورد نمی کنید!!!!

Money Shredding Alarm Clock

واو، خرد کننده مانی یا همان پول! خوب از همینجا سحرخیز شدنتان را تبریک می گویم، خرد شدن یک 50 هزار تومانی ارزش خوابیدن بیشتر را ندارد، پس دست بجنبانید! باید از سازندگان این محصول تشکر کرد اما متاسفانه نمی دانیم که او کیست (؟) البته این را هم باید دانست که پاره کردن پول در ایالات متحده آمریکا یک جرم محسوب می شود و نه ایران اما به هر صورت این دستگاه باید در صدر این لیست قرار بگیرد.

Bacon Alarm Clock

اگر در مقابل هر چیزی برای چرت زدن مقاومت داشته باشید، این یکی را نمی توانید کاری بکنید. پس از اینکه زنگ به صدا در بیاید، بویی لذت بخش از گوشت خوک بلند می شود و آهنگی که با آن پخش می شود. می دانم که الان تصور می کنید چه خواهد شد!

البته این دستگاه هنوز به صورت فیزیکی ساخته نشده و اکنون در حال کار بر روی آن هستند. (به هر صورت به درد اغلب ما ایرانی ها که نمی خورد)

Coffee Time Alarm Clock

طرفدار خوک نیستید؟ نباید هم باشید. این دستگاه قهوه اش را می دهد. نظرتان چیست روز ها با صدای قطره، بوی قهوه و مزه خوش طعمش بیدار شوید؟ این یک راه موثر برای بیدار شدن است، به دلیل کافئین موجود و عطر محرک قوی اش از خواب بر می خیزید.

No Snooze Alarm Clock

هر بار که زنگ می زند برای توقف اش باید بدون توقف یکبار آن را به راست و یکبار به چپ به مدت 90 ثانیه بچرخانید. اگر وسط راه آن را ول کنید یا 90 ثانیه نباشد، این تایمر خاموش نخواهد شد چرا که دارای هیچ دکمه ای برای توقف نیست.

این بود لیستی از ساعت های کوکی که به شما امکان می دهند تا هر روز با روش های جدید از خواب بیدار شوید. حال یک سوال شما کدام یک را به عنوان ساعت پیشفرض انتخاب می کنید؟

منبع: Hongkiat

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 10 دیدگاه
  1. خیلی جالب بود کلی خندیدم! :))
    ولی جدا از شوخی طرح های خلاقانه ی بود
    اقا مهیار شما خودتون از چه ساعتی برای بیدار شدن استفاده میکنید؟

    1. دیگه چیزی بود که به مزاج هر شخصی ممکنه خوش نیاد! حالا شما بیا و یه بزرگی کن و ببخش!

    1. با عرض پوزش، شما می تونی از پتک متحرک استفاده کنی!!!

  2. سلام مرسی. واقعا باحال و خنده دار بود.
    اگه نونستی باز هم از این مطالب خوب بزار اقا مهیار.

    1. چشم حتما! ان شاء الله با نظرات دلگرم کننده شما ها مخصوصا شما آقا رضا!

  3. جالب بود ممنون
    به نظرم Money Shredding Alarm Clock از همه ماثر تره
    ولی بازم میشه دورش زد، مثلا میشه بجای اسکناس سکه انداخت توش تا روش کم شه!! 😀

    1. بله اما کاغذ باید بزارید نه سکه!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *