مدیریت نوتیفیکیشن‏های ایمیل در iOS 6

مدیریت نوتیفیکیشن‏های ایمیل در iOS 6
  • 1391/7/25
  • Jeff Mosawy
  • 0

همراه با عرضه آخرین نسخه از سیستم‏عامل قدرتمند اپل، یعنی iOS 6، نرم‏افزار مدیریت ایمیل‏ها بهبود بسیاری داشته است؛ شما خواهید توانست که کنترل جداگانه‏ای را روی هرکدام از اکانت‏های اضافه شده در نرم‏افزار را داشته باشید. مثلاً برای هر آدرس ایمیلی، یک امضاء منحصربه فرد نسبت داده و یا بخش نوتیفیکیش‏ها را براساس هریک از اکانت‏ها تنظیم کنید.

برای شروع، مسیر زیر را طی کنید:

Settings > Notifications > Mail

طبق تصویر زیر، پس از ورود به این بخش، لیست تمامی اکانت‏های ایمیل‏های خود را که قبلاً اضافه کرده بودید را خواهید دید.

یکی از اکانت‏های موجود در لیست را انتخاب کنید؛ اکنون، حالت مورد نظر خود را که چگونه می‏خواهید در بخش Notification Center ظاهر شود را انتخاب کنید. شما همچنان می‏توانید Alert Style مورد نظر خود را برای هر ایمیل انتخاب کنید. سه حالت موجود است؛ None, Banners و Alerts.
در بخش زیرین آن، می‏توانید مشخص کنید که آیا هنگام رسیدن ایمیل جدید، آن را با علامت خاصی نشان دهد و یا با صدا آن را به اطلاع شما برساند.
بخش آخر این قسمت هم این قابلیت را به شما می‏دهد که در صورتی که آن را روی حالت ON قرار داده باشید، یک پیشنمایشی از ایمیل را هنگام که نوع Alert Style را روی Banners قرار داده‏اید، نشان دهد.

  • اینکه چقدر می‏تواند این تنظیمات برای ما مفید باشد، زمانی مشخص می‏شود که شما یک ایمیلی را دارید که در روز، یک مقدار بسیار بالایی نامه به دست شما برسد و یا اینکه شما از طرف محل کار خود یک iPhone گرفته‏اید؛ می‏توانید ایمیل شخصی خود را روی آن تنظیم کنید ولی فقط نوتیفیکیشن‏های مربوط به ایمیل کاری خود را دریافت کنید.
  • منبع مقاله: cnet.com
دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *