حافظه جانبی فلش از جنس شهاب سنگ

حافظه جانبی فلش از جنس شهاب سنگ
  • 1391/8/21
  • امیر امام جمعه
  • 0

آیا تا به حال به داشتن یک تکه شهاب سنگ در جیب خود فکر کرده اید؟ شرکت Zana Design حتی این ایده را نیز به واقعیت تبدیل کرده است. حافظه جانبی فلش (USB) جدید این شرکت از مواد مختلفی ساخته شده است که در میان آنها سنگ آسمانی یا همان شهاب سنگ نیز وجود دارد. این حافظه هم اکنون با قیمت 1.990 دلار برای فروش در دسترس است که نسخه ارزان تر آن 1.130 دلار قیمت دارد.

خود حافظه فلش از چوب آفریقایی 200 ساله ساخته شده است که بسته به مدل انتخابی خریدار (نقره یا طلایی) نوعی الماس خالص را در آن به کار برده اند. مدل Apophis دارای مقدار حجم ذخیره اطلاعات 64 گیگابایت است و سرعت خواندن اطلاعات از روی آن نیز 190 مگابایت بر ثانیه میباشد.

Apophis نام شهاب سنگی 390 متری است که در سال 2004 میلادی از نزدیکی کره زمین عبور کرد. انتظار میرود این شئی آسمانی در سال 2036 به زمین برخورد کند و شما با هر بار نگاه به این محصول به یاد آن شهاب سنگ خواهید افتاد. هم چنین گارانتی مادام العمر نیز برای این فلش در دسترس است که حتی شامل مواردی مثل شکسته شدن آن نیز میشود.

البته این حافظه جانبی گران قیمت ترین فلشی نیست که شما بتوانید آن را بخرید. این مقام متعلق به محصول Shawish Magic Mushroom است که دارای قیمتی معادل با 36.900 دلار میباشد.

منبع

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *