گوگل و توسعه خدمات سریع فیبر گوگل

گوگل و توسعه خدمات سریع فیبر گوگل
  • 1392/1/12
  • امين قاسمي‌زاده
  • 0

ساکنان حومه شهر کانزاس از ناحیه : اولاته،کن ، به زودی قدرت دسترسی به سرعت بالا و خدمات اینترنت در وب سایت‌های قوی و بزرگ را خواهند داشت. گوگل چراغ سبزی برای اولین بار برای گسترش گوگل فیبر بدست آورده است که اینترنت و خدمات ویدئویی حرفه ای وب را به شهرهای دوقلو از کانزاس سیتی ارائه می‌دهد.

olathegoogleedited_610x269

گوگل امروز اعلام کرد که حومه شهر کانزاس با جمعیتی حدود ( 125000 نفر ) قادر به دسترسی به اینترنت پر سرعت پس از شهر Olathe در شورای مورد تایید این شرکت ارائه خدمات انجام داده خواهد شد.

 گوگل، که هیچ جزئیاتی برای راه اندازی ارائه نمی‌دهد، گفت : برای راه اندازی سرویس در مناطق دیگر آماده‌ایم. راشل هک ، مدیر تبلیغات گوگل فیبر در وبلاگ این شرکت نوشت : ما فکر می‌کنیم که فیبر و گستردگی دسترسی به اینترنت به شما برای ایجاد شغل، رشد کسب و کارهای محلی، وقوی‌تر شدن و رشد کردن شهر Olathe بیشتر از هر زمان دیگری کمک می‌کند. امیدوارم اولین اطلاعیه از چندین اطلاعیه است که ما قادر خواهیم بود گوگل فیبر را به شهرهای دیگر هم بیاریم، پس با ما همراه باشید.

توسعه کمتر از نه ماه بعد از راه اندازی گوگل با پهنای باند1 گیگا بیت در ثانیه در شهر کانزاس رخ داد و همین طور پرده برداری از یک سرویس تلویزیون تعاملی جدید به نام Google Fiber TV..
گوگل سه بسته را پیشنهاد داده است ، از جمله : حداکثر 120 دلار برای یک ماه گیگا بیت و بسته خدمات تلویزیونی گوگل ، 70 دلار برای پهنای باند 1Gbps، و هزینه خدمات رایگان است اما محدودیت زمان و 5Mbps سرعت دانلود و 1Mbps ارسال دارد.
برای یک دوره مقدماتی،افرادی که هنگام ثبت نام این دو سرویس را نمی‌خواهند از پرداخت هزینه 300 دلار برای راه اندازی معاف خواهند شد.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *