علت انفجار گلکسی اس 3 : باتری غیر استاندارد !

علت انفجار گلکسی اس 3 : باتری غیر استاندارد !
  • 1392/4/29
  • سهیل دارائی
  • 5

این خبر را در راستای خبر اول که مبنی بر منفجر شدن گلکسی اس 3 یک دختر و زخمی شدن وی که منجر به سوختگی درجه 3 این دخترک شده بود برای دوستان خوب گویا آی تی پوشش می دهم.( پیش از مطالعه این خبر بد نیست نگاهی داشته باشید به : Galaxy S III منفجر شد و یک دختر ۱۸ ساله زخمی گشت ! )

SCHLATTER

در ابتدا این خبر برای برند کره ای سامسونگ و مشتریان این برند بسیار شوک آور بود ؛ برند سامسونگ وعده داده بود که این موضوع را سریعا پیگیری کند و پس از تکمیل تحقیقاتش دلیل اصلی بروز این حادثه تاسف بار را اعلام نماید.حال پس از گذشت چند روز از این حادثه ؛ گویی خبر می رسد که تحقیقات این برند تکمیل گشته است و سرانجام برند سامسونگ نتیجه تحقیقات خود را اعلام کرده است.

برند سامسونگ در گزارش منتشر شده خود در رابطه با علت بروز این حادثه ؛ نوشته است که : “برند سامسونگ علت اصلی بروز این حادثه را استفاده از باتری غیر رسمی می داند”.برند سامسونگ مدعی شده است که باتری موجود در اسمارت فون این دختر ؛ باتری متفرقه و غیر شرکتی بوده است.نکته ای که تا به حال مبهم است این است که آیا این باتری غیر رسمی و متفرقه به صورت آگاهانه توسط صاحب این اسمارت فون خریداری شده است ؟ یا از ابتدا به صورت غیر مجاز داخل این اسمارت فون موجود بوده است و به فروش رفته است ؟

» منبع : gsmarena «

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 5 دیدگاه
  1. درود
    به نظرم این کارا فقط برای خراب کردن سامسونگ چون هیچ جوره دیگه ای زورشون بهش نمیرسه

  2. سامسونگ که دفعه ی اولش نیست همین چند وقت پیش یک گلکسی اس ۴ تو هنگ کنگ خونه ای رو به آتش کشید. بس که گوشی های بی کیفیتی می زنه تادیروز لوازم خانگی می زد حالا اومده گوشی میزنه گوشی زدن تخصص میخواد. بدنه ی گوشی های گرون قیمتش با ارزونش هیچ فرقی نداره خش پذیری عالی. تازه یکی دو سال پیش هم کلیپ توهین آمیزعلیه ایران ساخته بود برای فروش بیشتر محصولاتش. چند وقت پیش هم به چند نفر پول داده بود تاعلیه گوشی های اچ تی سی کامنت منفی بذاره. کلااین شرکت بر پایه ی دروغه.بعد شماحرف سامسونگ رو قبول کردین که میگه باتری تقلبی بوده. لطفا الکی جانب داری نکنین.

  3. سلام من دارم از گلگسی اس ۳ استفاده می کنم یعنی طرح اولش که بهترین گوشی هم انتخاب شد.
    ولی پیشنهاد می کنم نخرید.
    من بعد کلی تحقیق خریدم ولی تا خودم تست نکردم نفهمیدم چطوریه. الان فهمیدم بیشتر وقت هنگ می کنه، ذکر کنم من دو عدد خریدم و این قضیه واسه هردو صدق می کنه، چون خودم کلی ازش کار میکشم فکر کردم فقط مال خودم اینطوریه اما متاسفانه یواش یواش در گوشی دوم هم این قضیه جدی شد.
    الان گوشی خودم بعد فلش باز بیشتر هنگ میکنه.
    سامسونگ فقط تبلیغات خوبی داره و بس.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *