Xbox One تا 8 دسته بازی را به صورت همزمان پشتیبانی خواهد کرد.

Xbox One تا 8 دسته بازی را به صورت همزمان پشتیبانی خواهد کرد.
  • 1392/6/14
  • بهرام مرتاضی
  • 0

این کار خیلی به نظر به درد بخور نمی آید، اما دستگاه Xbox One که به زودی شاهد آن خواهیم بود 8 دسته بازی بی سیم را به صورت همزمان پشتیبانی خواهد کرد. اگر بخواهیم به گذشته نگاهی بیاندازیم، نسل قبلی این دستگاه قادر بود چهار بازیکن را به صورت همزمان در یک بازی پشتیبانی کند در حالی که Play Station 3 می تواند تا 7 بازیکن را پشتیبانی کند. تا اینجا هنوز سونی فاش نکرده است چند نفر به صورت همزمان می توانند بر روی Play Station 4 بازی کنند.

69e37cdc-000f-460d-b478-2398c03c872e

اما این امر از یک نظر هم جذاب به نظر می رسد، اینکه توسعه دهندگان چند بازی را می توانند بسازند که 8 بازیکن را پشتیبانی کند. به هر حال برای بازی های اول شخص ما شاهد این هستیم که صفحه نمایش به تعداد بازیکنان بخش بخش می شود. در حالی که بازی برای 4 بازیکن روی یک صفحه نمایش سخت به نظر می رسید، حالا تصور بازی کردن روی صفحه ای که به 8 قسمت تقسیم شده است کمی سخت است.

با این وجود کنترل های اضافی در بازی های ورزشی نظیر Madden of FIFA می توانند خیلی مفید واقع شوند، در این گونه بازی ها صفحه نمایش تقسیم نمی شود و هر بازیکن کاراکتر مورد نظر خود را هدایت می کند.

مایکروسافت علاوه بر این اعلام کرده است که دسته های بی سیم جدیدش حداکثر تا فاصله 30 فوتی کار می کند. خصوصیات جالب دیگری که معرفی شد Impulse Triggers بود، این خصوصیت باعث می شود دکمه های ماشه ای سمت چپ و راست ویبره بزنند و در نهایت D Pad طراحی بهینه گشت.

Xbox One در هنگام فروش با یک دسته عرضه خواهد شد، مایکروسافت خاطر نشان کرده است دنبال راهی است تا کاری کند دسته های Xbox 360 با کنسول نسل بعدی این شرکت همخوانی پیدا کند.

f50fe57a-2b86-44ae-961c-fc445bfb14d6

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *