وب نامه؛ از همه جا باخبر باشید ( اندروید )

وب نامه؛ از همه جا باخبر باشید ( اندروید )
  • 1392/7/10
  • علیرضا
  • 1

0

مسلما دسترسی به اطلاعات تازه در مورد مسائل مختلف برای اکثر افراد اهمیت دارد. چون از این طریق است که می توانیم با تغییرات دنیای پیرامون خود همراه شویم. اما این روزها با پیشرفت تکنولوژی دیگر لازم نیست به سراغ دکه های روزنامه فروشی برویم تا با خواندن روزنامه های کاغذی از این تغییر و تحولات اطلاع پیدا کنیم.

این روزها با داشتن یک گوشی موبایل یا تبلت هم می توان به سرعت به اطلاعات دسترسی حاصل کرد. شاید فکر کنید منظور ما سر زدن به وبسایت های مختلف و خواندن خبرهاست. اما این روش زمان زیادی از شما می گیرد و در بعضی مواقع نیز به دلیل به دلیل عدم طراحی سایت ها برای گوشی های موبایل یا تبلت ها با مشکل مواجه خواهید شد. پس بهتر است خبرها را در قالب دیگری دنبال کنیم.

1

اپلیکیشن وب نامه به شما این امکان را می دهد تا به سرعت به انواع و اقسام خبرها دسترسی پیدا کنید. در نسخه اول این برنامه، پانزده وبسایت خبرگزاری قرار دارند. کافیست هر کدام از آنها را انتخاب کرده تا عناوین جدیدترین خبرها برای شما نمایش داده شوند. سپس با تپ کردن هر عنوان می توانید به متن اصلی خبر در قالب برنامه دسترسی داشته باشید.

2

از دیگر قابلیت های وب نامه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

– ویجت نمایش آخرین خبرها

– علامت گذاری خبرگزاری ها با اطلاع از آخرین خبرها آنها

– افزودن فیدهای مربوط به دیگر وبسایت ها

– ذخیره صفحه خبر برای مطالعه در زمانی دیگر

– ارسال لینک خبر با استفاده از پیام کوتاه

در نسخه بعدی این اپلیکیشن پانزده وبسایت دیگر نیز به لیست خبرگزاری ها اضافه می شوند.

هم اکنون می توانید برای مشاهده اطلاعات کلی در مورد وب نامه به وبسایت کافه بازار مراجعه کنید و در صورت تمایل این برنامه رایگان را دریافت کنید.

 3 4 5

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *