وقتی استقبال از آیپد ایر فراتر از آیپد 4 و آیپد مینی می شود !

وقتی استقبال از آیپد ایر فراتر از آیپد 4 و آیپد مینی می شود !
  • 1392/8/13
  • سهیل دارائی
  • 0

امروز اطلاعات جالبی از موسسه “marketing service Fiks” در رابطه با استقبال بی نظیر کاربران از iPad Air برند اپل منتشر شد همچنین این موسسه اقدام به مقایسه میزان استقبال کاربران از iPad Air برند اپل و میزان استقبال آیپد 4 و آیپد مینی داشته است که در نوع خود جالب است !

Capture

Capture

دو روز است که از زمان عرضه رسمی iPad Air برند اپل در بازار می گذرد و بدون اغراق می توان گفت که ؛ سهمش در بین تبلت های فعال این برند ؛ در نسبت به سهم آیپد 4 ؛ پنج برابر گشسته است ! همین طور سهمش در نسبت به سهم آیپد مینی سه برابر گشته است.به طور کل باید اذعان کنم که در این دو روزی که iPad Air برند اپل عرضه گشته است توانسته ؛ سهمی معادل 0.73 درصد از کل آیپدهای فعال را به خود اختصاص دهد.حال جالب است بدانید که ؛ در زمان مشابهی که آیپد نسل چهارم عرضه شد توانست فقط سهمی معادل 0.14 درصد را کسب نماید و البته آیپد مینی نسل اول نیز سهمی معادل 0.21 درصد کسب نمود.

01.

پیش تر نیز نظرسنجی Piper Jaffray ؛ مدعی شده بود که 75 درصد از خریداران اولیه iPad Air برند اپل ؛ قبل تر یک دستگاه آیپد را داشته اند.جالب است بدانید که همین نظرسنجی در سالی که گذشت ؛ برای آیپد مینی نیز مطرح شده بود که ؛ عدد بدست آمده ؛ فقط 58 درصد بود.

1

حال برویم به سراغ میزان استفاده ! از لحاظ میزان کاربری و میزان استفاده ؛ iPad Air برند اپل توانسته تنها سهم 0.7 درصدی را از کل آیپد های فعال از آنِ خود نماید که فعلا رقم ناچیزی است.میزان درصد سایر آیپد ها نیز در نمودار درج گشته اند.

آیپد مینی نسل اول => 20.4 درصد

آیپد 4 =======> 22 درصد

آیپد 3 =======> 17.8 درصد

آیپد 2 =======> 38.6 درصد

نخستین آیپد ====>  0.5 درصد

01.

علاوه بر اطلاعات و آمارهای فوق ؛ موسسه “marketing service Fiks” میزان استقبال اولیه از محصولات iPhone 5s, iPhone 5c, و سیستم عامل iOS7 را از نگاهی آمار گونه بررسی کرده است.طبق آمار های منتشر شده از این موسسه ؛ سیستم عامل iOS7 همینک بر روی 71.2 درصد دستگاه ها و ابزارهای مربوط به آن نصب می باشد.حال اگر در مدت زمانی مشابه به آمار مربوط به سیستم عامل iOS 6 نگاهی داشته باشیم ؛ در می یابیم که توانسته است 62 درصد را به خود اختصاص دهد.همچنین سیستم عامل iOS 5 نیز توانست 51 درصد را از آنِ خود نماید.در انتهای این مقاله ؛ گزارش های آماری از آیفون ها درج گشته است. اسمارت فون iPhone 5s ؛ اکنون توانسته است 4.6 درصد از کل آیفون های فعال را از آنِ خود کند.همچنین اسمارت فون iPhone 5c نیز توانست 37.3 درصد از بازار را اشغال کند.اسمارت فون های iPhone 4S و iPhone 4 نیز به ترتیب توانستند 30.4 درصد و 23.2 درصد از بازار را به خود اختصاص دهند.

» منبع : macrumors «

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *