تصویری واضح از پرچمدار جدید برند HTC

تصویری واضح از پرچمدار جدید برند HTC
  • 1392/11/27
  • سهیل دارائی
  • 1

از برند تایوانی HTC خبر می رسد که به زودی قصد معرفی و رونمایی از پرچمدار جدید خود و به نوعی جانشین اسمارت فون HTC One را دارد.این اسمارت فون نو ظهور که گویا با نام تجاری HTC One2 یا HTC M8 پای خود را به بازار باز می کند ؛ هنوز نیامده حواشی زیادی را به همراه خود یدک کشید ! این چند روز پایگاه های اینترنتی متنوعی تعداد زیادی از تصاویر را درج کردند که آن ها را منتسب به پرچمدار جدید اچ تی سی می دانستند.امروز نیز دو تصویر کاملا واضح از این پرچمدار جدید اچ تی سی لو رفت ! همان طور که تصاویر گویا هستند شما ؛ کاور پشتی این اسمارت فون را به یک حالت صیقلی و کاملا درخشان مشاهده می فرمایید.

Capture

طبق اطلاعات درج شده توسط HTCFamily ؛ پرچمدار جدید اچ تی سی مجهز به کاور فلزی کاملا براق می باشد.دوربین دو قلو در پشت به‌ همراه فلاش دو گانه نیز در تصاویر رویت می شود.اما شاید برای شما جالب باشد که بدانید پرچمدار جدید اچ تی سی چه مشخصات فنی ای دارد ؟! آن طور که از حدسیات پیداست این اسمارت فون نو ظهور دارای یک صفحه نمایش پنج اینچی است و خواه یا ناخواه باید آن را جزو خانواده فبلت ها به شمار بیاوریم.به احتما فراوان قلب تپنده این اسمارت فون نیز پروسسوری ( پردازنده ای ) از نوع Snapdragon خواهد بود.اما خیلی از کارشناسان این حوزه ؛ معتقدند که پرچمدار جدید اچ تی سی نمی تواند روی دست HTC One بلند شود !

Capture

نکته جالبی که در پرچمدار جدید اچ تی سی به چشم می خورد ؛ انحنای بیشتر آن است.باید اذعان کنم که ؛ نقاط مشکی رنگ موجود در تصویر در حقیقت منافذ میانی بخش های فلزی است که به یاری و کمک پلاستیک پوشیده شده‌اند. آن طور که از شواهد و شنیده ها پیداست ؛  پرچمدار جدید اچ تی سی قرار است در کنفرانس موبایل باسلونا رسما رونمایی گردد.

» منبع : phonearena «

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه
  1. وجود دو تا دوربين در پشت به چه درد مي خوره ؟
    بالاخره از اچ تي سي يه تكوني ديديم كه يك گوشي ٥ اينچي وارد بازار كنه، one max كه زياد جالب نبود با اندازه بزرگش

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *