سامسونگ ATIV Book 9 Style با قاب پشتی چرم مصنوعی را معرفی کرد

سامسونگ ATIV Book 9 Style با قاب پشتی چرم مصنوعی را معرفی کرد
  • 1392/12/19
  • بهراد جاود
  • 0

سامسونگ یک نسخه به روز رسانی شده از لپ تاپ ATIV Book 9 Style با صفحه نمایش ۱۵.۶ اینچی منتشر کرده که صفحه نمایش Full HD دارد و قاب پشتی آن با چرم مصنوعی طراحی شده است. به نظر می رسد سامسونگ خیلی به این نوع طراحی علاقه مند شده است، طراحی ای که با گلکسی نوت ۳ معرفی شد و نسل دوم کروم بوک هم مسیر این طراحی را ادامه داد.

ATIV_Book_9_Style

با وزن ۱۹.۵ کیلوگرم، با توجه به اندازه اش این لپ تاپ را می توان لپ تاپ سبکی دانست، ضخامت ATIV Book 9 Style هم به ۱۷.۵ میلی متر می رسد. درون این لپ تاپ یک پردازنده ۲.۶ گیگاهرتزی Haswell Core i5 اینتل، پردازنده گرافیکی HD Graphics 4400 اینتل، ۴ گیگابایت رم ۱۶۰۰ مگاهرتزی DDR3 و ۱۲۸ گیگابایت SSD قرار گرفته.

در اطراف این لپ تاپ دو درگاه USB 3.0، یک درگاه USB 2.0، یک درگاه HDMI و یک VGA دیده می شود. ضمنا یک درگاه کارت حافظه ۳ در ۱ هم وجود دارد. سامسونگ همچنین اسپیکرهای دوگانه ۴ واتی نیز در این لپ تاپ باریک گنجانده است و عنوان کرده تا ۱۲ ساعت هم طول عمر باطری دارد.

ATIV_Book_9_Style

لپ تاپ ATIV Book 9 Style در دو نسخه Jet Black ( سیاه ) و Classic White ( سفید ) و با ویندوز ۸.۱ که به طور پیشفرض روی آن نصب شده در روزهای آینده عرضه خواهد شد و هنوز قیمت آن مشخص نشده.

مرجع: GSMArena.com

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *