اسمارت فون HTC Desire 616 ؛ با طعم پروسسور هشت هسته ای!

اسمارت فون HTC Desire 616 ؛ با طعم پروسسور هشت هسته ای!
  • 1393/1/8
  • سهیل دارائی
  • 0

بازار شایعات ؛ پیش از این خبر های ضد و نقیضی از اسمارت فونی مجهز به پروسسور ( پردازنده ) هشت هسته ای از سوی برند تایوانی اچ تی سی را می داد.گویا برند اچ تی سی این اسمارت فون هشت هسته ای را در بازار کشور چین عرضه نموده است.جالب است بدانید که این اقدام برند اچ تی سی تنها به دلیل تقاضای بسیار بالای کاربران چینی صورت گرفته است !

Capture

البته باید در همین ابتدا ذکر کنم که این اسمارت فون ؛ که  HTC Desire 616 نام دارد ؛ یک گوشی میانه رده است ؛ چرا که پروسسور هشت هسته ای جای داده شده در آن ؛ قدرت مند تر از پروسسورهای چهار هسته ای اسنپدراگون ۸۰۰ و یا ۸۰۱ هم نیست ! گویا این پروسسور استفاده شده ؛ ساخت مدیاتک با فرکانس کاری 1.7 گیگاهرتز می باشد.حال باید دید که استفاده‌  هم زمان از هر هشت هسته را دارا می باشد یا خیر.حافظه رَم این اسمارت فون نیز کم است و تنها یک گیگابایت حافظه رَم دارد.حال برویم به سراغ نمایش گر آن ! اسمارت فون HTC Desire 616 دارای نمایش گری 5 اینچی است که رزولیشن ( کیفیت تصویر ) 720p ( یا همان hd ) را به ارمغان می آورد.

Capture

این اسمارت فون هشت هسته ای ؛ ابعادی به اندازه ۱۴۲ در ۷۱٫۹ در ۹٫۱ میلی‌ متر دارد.گفتنی است که اسمارت فون HTC Desire 616 ؛ دارای 150 گرم وزن است.شایان ذکر است که دوربین تعبیه شده برای این اسمارت فون ؛ یک دوربین 8 مگاپیکسلی است که LED flash را نیز با خود یدک می کشد و سیستم عامل پیش فرض آن نیز سیستم عامل محبوب اندروید 4.2.2  می باشد.

Capture

این اسمارت فون ضخامتی معادل ۹٫۱ میلی متر داراست.گویا طبق اخبار به دست آمده ؛ اسمارت فون  HTC Desire 616 ؛ قرار است در رنگ بندی مشکی ، قرمز ، سفید ، زرد و آبی عرضه گردد.شاید این اسمارت فون با توجه به طراحی جذاب و مشخصات فنی نسبتا قوی خود ؛ بتواند در میان سایر رقبای خود کمی بازار اسمارت فون های مقرون به صرفه و میانه رده را تحت سیطره و تاثیر خود قرار دهد.

» منابع : vr-zone و phonearena «

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *