اپل با Smart home وارد بازار خانه‌های هوشمند می‌شود

اپل با Smart home وارد بازار خانه‌های هوشمند می‌شود
  • 1393/3/11
  • سهیل دارائی
  • 1

این روزها خبرهای جالبی از اپل به گوش می‌رسد. به نظر می‌رسد متخصصان اپل سخت مشغول طراحی سیستمی هستند که بتوان با کمک آیفون کنترل لوازم هوشمند خانگی را به دست گرفت! البته بر طبق گزارشات ارسالی از GigaOm، این سیستم در گام های نخست عملا با محدودیت هایی رو به رو است.

Capture

گفتنی است که قابلیت Smart home اپل در گام های نخست به صورت وسیع و گسترده اجازه کنترل کردن تمامی لوازم هوشمند خانه را به شما نمی دهد اما در عوض سازندگان لوازم هوشمند خانگی می توانند با کسب گواهی مربوطه اپل در این زمینه، لوازم هوشمند تولیدی خود را برای هماهنگی بیش تر با دستگاه‌های مبتنی بر سیستم عامل iOS ثبت نمایند.

از ذکر جزییات این پروژه عظیم اپل خودداری شده است اما آن چه که تا به حال می دانیم آن است که قابلیت Smart home اپل قرار است به یاری یک سری برنامه مخصوص ازطریق قابلیت های وای فای و بلوتوث لوازم هوشمند خانگی را تحت کنترل خود درآورد.گمانه زنی هایی نیز مطرح شده است که قابلیت Smart home اپل، حتی به آپشن کنترل صوتی نیز مجهز گردد اما شاید بزرگ ترین مشکل در این بین این باشد که جهت اضافه شدن آپشن کنترل صوتی، جهت کار کردن با هر دستگاه می باست یک برنامه مخصوص با هر دستگاه تعریف گردد.

بدون شک اگر قابلیت Smart home اپل عملی گردد، ما شاهد ساده تر شدن روند ساخت ساخت خانه های هوشمند خواهیم بود.بر طبق استناد به گزارشات GigaOm، هفته آینده اپل از قابلیت Smart home خود رونمایی خواهد کرد.در انتها باید اضافه کنیم که برند اپل رسما از برندهای تجاری دیگر دعوت به عمل آورده است تا در این پروژه عظیم شریک تجاری اپل شوند تا لوازم تولیدی آن ها در همین ابتدای کار توسط آیفون کنترل شود.

» منبع : theverge «

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه
  1. این تصویر تونست تا حدودی من رو در خرید iphone 5c های رنگی قانع کنه 🙂

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *