HTC با Desire 516 به جنگ Moto G می رود!

HTC با Desire 516 به جنگ Moto G می رود!
  • 1393/4/13
  • سهیل دارائی
  • 0

برند اچ تی سی رسما اعلام نموده است که تمایل دارد اسمارت فون میانه رده خود، Desire 516 را راهی بازار اروپا کند.پیش از این ما شاهده عرضه Desire 516 دو سیم کارته در بازار دو کشور آسیایی هند و چین بودیم.حال بد نیست تا نیم نگاهی به مشخصات این اسمارت فون دو سیم کارته مقرون به صرفه داشته باشیم.

اسمارت فون Desire 516 مجهز به نمایش گر 5 اینچی است که کیفیت تصویر  960 در 540 پیکسل را برای کاربر به ارمغان می اورد.از این نمایش گر نباید توقع زیادی داشت چرا که تنها دارای 220 ppi تراکم پیکسلی است.اچ تی سی در این اسمارت فون مقرون به صرفه از پروسسور (پردازنده) چهار هسته ای Snapdragon 200 به عنوان مغز متفکر بهره برده است.

Capture

گفتنی است که این اسمارت فون فقط از 4 گیگابایت میزان حافظه ذخیره سازی داخلی بهره می برد و برای افزایش حافظه ذخیره سازی باید دست به دامان کارت حافظه micro SD شد، چرا که این اسمارت فون از کارت حافظه خارجی micro SD تا سقف 32 گیگابایت پشتیبانی به عمل می آورد.

دوربین اصلی تعبیه شده برای Desire 516، یک دوربین 5 مگاپیکسلی و دوربین دوم آن نیز، دوربینی 2 مگاپیکسلی می باشد.باتری تعبیه شده برای این اسمارت فون نیز یک باتری 1950 میلی آمپر ساعتی است که 9 ساعت زمان مکالمه مداوم در قالب شبکه 3G را برای کاربر به ارمغان می آورد.

جالب است بدانید که اچ تی سی تمایلی به استفاده از آخرین نسخه اندروید در اسمارت فون Desire 516 نداشته است و آن را مجهز به سیستم عامل اندروید نسخه 4.2.2 (Jelly Bean) کرده است! باتوجه به سخت افزار متوسطی که در این اسمارت فون به چشم می خورد، به نظر می رسد HTC تنها روی قابلیت دوسیم کارته بودن این اسمارت فون مانور می دهد و قصد جذب مخاطبین این حوزه را دارد.

درواقع اگر بخواهیم دو اسمارت فون Moto G و Desire 516 را باهم مقایسه کنیم، Desire 516 آن قدر ها هم انتخاب جالبی به نظر نمی رسد! مگر این که شما دو عامل “پشتیبانی همزمان از دو سیم کارت” و “پشتیبانی از کارت حافظه micro SD” را جزو ملاک های مهم در خرید اسمارت فون قرار دهید.در این صورت برتری از آنِ Desire 516 است! البته نسخه 4G اسمارت فون Moto G به شتیبانی از کارت حافظه micro SD نیز تجهیز شده است.

» منبع : androidauthority «

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *