عرضه Samsung Z به تعویق افتاد

عرضه Samsung Z به تعویق افتاد
  • 1393/4/21
  • بهرام مرتاضی
  • 0

اینکه Samsung از مدتی قبل در حال توسعه سیستم عامل مخصوص خودش است حقیقتی است که بر همه معلوم است و فراموش نکنید که آن ها با ارائه کردن چندین دستگاه اندرویدی که نام Samsung را یدک می کشند، یکی از قدرتمندترین پشتیبانان پلتفرم اندروید هستند.

how-to-unlock-samsung-z

 

سیستم عاملی که Tizen نامیده می شود پیش تر بر روی هر دو ساعت هوشمند Samsung یعنی، Gear 2 و Gear 2 Neo نصب شده است و حالا قرار است بر روی Samsung Z که ماه پیش معرفی شد و قرار بود به صورت رسمی در 10 جولای در کشور روسیه عرضه شود نصب خواهد شد.

متاسفانه چیزی که انتظار آن می رفت حاصل نشد و در تاریخ موعود این گوشی هوشمند در روسیه عرضه نشد.

Samsung عنوان کرده است این عرضه به این دلیل به تعویق افتاده است که آن ها احساس کرده اند اپلیکیشن های موجود، رضایت کاربران آینده را برآورده نخواهد کرد! با این حال Samsung تمام تلاش خود را به کار خواهد بست تا Samsung Z را تا انتهای 3 ماهه سوم سال 2014 عرضه کند. باید منتظر بود و دید چه اتفاقی می افتد.

ظاهراً Tizen پشتیبانی توسعه دهندگانی را که انتظار داشته است به دست نیاورده و این تنها یک نکته منفی در بازار رقابتی بزرگی است که هم اکنون به دست غول هایی نظیر iOS و اندروید اداره می شود.حال تصور کنید که نهایتاً یک گوشی هوشمند Tizen به بازار کشور شما رسید. آیا شما به خاطر کنجکاوی هم که شده آن را می خرید؟

منبع خبر

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *