Galaxy Tab S آن قدر داغ می شود که کاور پشتی آن تغییر شکل می دهد!

Galaxy Tab S آن قدر داغ می شود که کاور پشتی آن تغییر شکل می دهد!
  • 1393/4/27
  • سهیل دارائی
  • 0

همان طور که در جریانید سامسونگ تبلت Galaxy Tab S خود را در دو اندازه  8.4 اینچی و 10.5 اینچی معرفی نموده است.تبلت Galaxy Tab S این برند با توجه به سخت افزاری که دارد خیلی زود توانست در نظرسنجی ها و یا مقایسه ها جایگاه خاص خود را پیدا کند.

Galaxy Tab S

به تازگی با خبر شدیم که پایگاه اینترنتی Hi-Tech.Mail.Ru، خبر از داغ شدن بیش از حد تبلت Galaxy Tab S در هنگام کار با آن داده است! حتی عنوان شده است که ان گرما آن قدر زیاد است که سبب تغییر شکل کاور پشتی آن می گردد.

به نظر می رسد همه چیز زیر سر پروسسور (پردازنده) Exynos 5420 استفاده شده در این تبلت است که در هنگام استفاده مداوم، تولید گرمای زیادی می کند.البته از سویی نیز شاید بتوان اذعان داشت که مسئله یک اتفاق عادی است چرا که در اسمارت فون هایی که کیفیت نمایش گر آن ها برابر  2560 در 1600 پیکسل است، شاهد این مشکل هستیم.

Galaxy Tab S

اما از سوی دیگر نمی توان به سادگی از گرمای تولید شده در Galaxy Tab S عبور کنیم، چرا که دیده شده است این گرما می تواند شکل کاور پشتی را تغییر دهد! البته این تغییر آن قدر ها نیز محسوس نیست.

گفته شده است که علت بروز تغییر شکل در کاور، جنس پلاستیک به کار رفته در این تبلت است و نباید پروسسور را مقصر اصلی دانست.از طرفی نیز انگشت اتهام چیپ گرافیکی Mali-T628 به کار رفته در Galaxy Tab S را نشانه رفته است چرا که برخی نیز گرمای زیاد تولید شده را به دلیل فشار بیش از حد به این چیپ گرافیکی می دانند.

Galaxy Tab S

در انتها باید اشاره داشته باشیم که تا به حال صحت علت اصلی این ماجرا مشخص نشده است و سامسونگ نیز نتوانسته است پاسخ مناسبی در رابطه با شکایات پیرامون این تبلت ارائه نماید.

» منبع : digitaltrends «

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *