مایکروسافت آپدیتی بزرگ برای اپلیکیشن OneNote منتشر کرد

مایکروسافت آپدیتی بزرگ برای اپلیکیشن OneNote منتشر کرد
  • 1393/5/8
  • بهرام مرتاضی
  • 0

مایکروسافت دیروز آپدیت OneNote را برای نسخه iOS منتشر کرد. (آپدیتی که برای iPhone 5 بهینه شده است) نسخه جدید قابلیت های زیادی را ارائه کرده است.

این برنامه هم اکنون به شما اجازه می دهد تا فایل اضافه کنید، به قسمت پسورد-محافظت دسترسی داشته باشید، پرینت PDF بگیرید، اسنادتان را طبقه بندی کنید، از متون قالب بندی شده استفاده کنید و به راحتی ساخت یک مقاله، آن را برای مقاصد تجاری بر روی OneDrive ذخیره کنید.

gsmarena_001

اگر بخواهیم جزیی تر بگوییم، شما می توانید فایلی را به متنی که در حال تایپ آن هستید اضافه کنید. برای بازکردن آن فقط نیاز به Double-Tap (دوضربه انگشت) و برای به اشتراک گذاری می توانید از AirDrop مدد بگیرید. به علاوه این ها Protected-Sections (بخشهای محافظت شده) نیز در اختیار داریم. شما می توانید فایل هایی را که رمز عبور دارند در این قسمت قفل یا باز کنید. یک بخش پرینت PDF هم به راحتی قابل اضافه شدن به هر صفحه است.

شما هم اکنون می توانید بخش های مختلف را جابه جا و مرتب کنید. حتی قادرید تا صفحه ای را به هر مکان در OneNote که دوست دارید انتقال دهید.

همچنین اکنون از متون قالب بندی شده نیز پشتیبانی می شود، بدین معنی که شما بدون نگرانی می توانید متنی را به OneNote وارد کنید فارغ از اینکه اندازه فونت، رنگ یا استایل آن تغییر کرده باشد. همینک قادر خواهید بود تا برگه های جدید بسازید یا اینکه حساب های کاربری مختلف داشته باشید و به راحتی تعیین کنید که هر برگه دقیقاً در کجا ذخیره شود.

OneNote 2.3 هم اکنون برای iOS در App Store در دسترس است و البته رایگان!

منبع خبر

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *