HTC Nexus 8، تبلتی با طعم اندروید L!

HTC Nexus 8، تبلتی با طعم اندروید L!
  • 1393/5/17
  • سهیل دارائی
  • 0

تبلت جدید سری نکسوس هنوز نیامده، حواشی زیادی را به همراه داشته است. پیش تر شایعاتی بود که شاید اصلا این تبلت ساخته نشود، زمان که کمی گذشت بحث ساخت آن مطرح شد و شایعاتی به گوش می رسید که خبر از همکاری گوگل با HTC جهت ساخت این تبلت جدید می داد.

HTCs-Nexus-8-tablet-to-be-an-Android-L-poster-boy-64-bit-Tegra-4-GB-of-RAM-and-8-MP-camera

حال در تازه ترین حواشی پیرامون این تبلت جدید، مشخصات فنی آن فاش شده است. با استناد بر منابع قبلی، شایعه شده است که این تبلت نوظهور که پیش تر نیز با نام رمزی Volantis یا Flounder شناخته می شد، مجهز به دوربین 8 مگاپیکسلی و دوربین دوم 1.6 مگاپیکسلی خواهد بود.

Capture

شنیده ها حاکی از آن است که HTC Nexus 8 به نمایشگری 8.9 اینچی با وضوح تصویر 2560در1600 پیکسل مجهز خواهد گشت.شاید بتوان نقطه عطف این تبلت نوظهور را پروسسور (پردازنده) 64 بیتی Tegra دانست.همچنین وجود سیستم عامل اندروید L به عنوان سیستم عامل پیش فرض این تبلت نیز از نقاط برجسته دیگر HTC Nexus 8 به حساب می آید.

به طور کل سعی شده است در سخت افزار این تبلت سنگ تمام گذشته شود، 4 گیگابایت حافظه رَم که به صورت 2×2 ( دو رَم دو گیگابایتی) در دل HTC Nexus 8 نهفته است، خود گواه بر این ادعا می باشد.

اگر نزدیک ترین وضوح تصویر نمایشگر به این تبلت را تبلت  Tab S 8.4 سامسونگ بدانیم که قیمتی معادل 400 دلار دارد، انتظار ها بر این است که HTC Nexus 8 با قیمت پایین تری به بازار راه پیدا کند.

گمانه زنی ها بر این است که این تبلت نوظهور قیمتی بین 300 تا 350 دلار را به خود اختصاص دهد که با توجه به سخت افزار آن، این قیمت می تواند خریدار را وسوسه نماید.

» منبع : phonearena «

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *