نوستالژی به سبک سامسونگ! cardFon سال 2006 تبدیل به Galaxy Alpha شد!

نوستالژی به سبک سامسونگ! cardFon سال 2006 تبدیل به Galaxy Alpha شد!
  • 1393/6/7
  • شهریار علی اصغر خانی
  • 0

با اطمینان می توان گفت سامسونگ از عکس العمل مردم نسبت به Galaxy Alpha خوشحال است، شاید عده ای بگویند این امر به دلیل خرج های گزاف سامسونگ برای بازار یابی و تبلیغات باشد، اما حقیقت چیز دیگریست! اشتیاق مردم به دلیل بدنه فلزی این گوشی کاملا موردیست که باید در نظر گرفته شد.

این گوشی جدید سامسونگ ممکن است به نظر هر کس به گونه ای جلوه کند، اما سامسونگ می خواهد قبل از عرضه این گوشی ما را بیشتر با آن آشنا کند، آن هم به وسیله یک تیزر تبلیغاتی یک دقیقه ای که به جزئیات طراحی Galaxy Alpha می پردازد.

Capture

سامسونگ در این تیزر تبلیغاتی می گوید تلفن همراهی که در سال 2006 و با نام cardFon به بازار عرضه کرده الهام بخش طراحان این گوشی هوشمند (Galaxy Alpha) بوده است، ویژگی هایی که ما را ناخودآگاه یاد این گوشی هوشمند می اندازد شامل قاب فلزی، گوشه های منحنی و در آخر نیز بدنه غیر معمول آن می باشد، که سامسونگ اعلام کرده است یکی از دلایل نگرانی اش در بحث ساخت عملی همین بدنه غیر معمول است.

بهتر است این گونه بگوییم که بدنه ای با چهار وجه باعث ضربه پذیری و مقاومت بیشتر دستگاه می شود. در آخر نیز می توانید به تصاویری از گوشی که طراحان سامسونگ برای طراحی Galaxy Alpgha از آن الهام گرفته اند نگاهی بیاندازید.

Capture

Capture

Capture

[ منبع : PhoneArena ]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *