تخفیف بسیار ویژه‌ی مودم‌های جیبی وایمکس و GPRS مبین‌نت در نمایشگاه تله‌کام 2014

تخفیف بسیار ویژه‌ی مودم‌های جیبی وایمکس و GPRS مبین‌نت در نمایشگاه تله‌کام 2014
  • 1393/7/10
  • سهیل دارائی
  • 0

همراه با استقبال گسترده از جشنواره‌ی فروش ویژه‌ی مودم‌های جیبی که از ابتدای شهریور ماه آغاز و تا پایان مهر ادامه دارد، در طول روزهای برگزاری نمایشگاه تله‌کام 2014، مودم‌های جیبی وایمکس و GPRS مبین‌نت با شرایط بسیار ویژه‌ی جدیدی به بازدیدکنندگان از غرفه‌‌های مبین‌نت در این نمایشگاه ارایه خواهد شد.

Capture

هم‌اکنون و در جریان برگزاری جشنواره‌ی فروش ویژه‌ی مودم‌های جیبی وایمکس مبین‌نت، مشترکان جدید می‌توانند با خرید طرح‌های یک‌ساله‌ی این مودم‌ها از 20 درصد تخفیف ویژه برخورددار شوند. این در حالی است که شرکت ارتباطات مبین‌نت «دارنده‌ی گسترده‌ترین شبکه‌ی ارتباطی باندپهن بی‌سیم در ایران»، به آن دسته از مشترکانی که در طول روزهای برگزاری نمایشگاه تله‌کام 2014، از غرفه‌های مبین‌نت بازدید نمایند و از داخل غرفه نسبت به ثبت‌نام و خریداری این مودم‌ها اقدام ‌کنند، 5 درصد تخفیف بیش‌تر یعنی در مجموع 25 درصد تخفیف ارایه خواهد داد.

اگر علاقه‌مند به استفاده از این شرایط ویژه و استثنایی هستید به شما پیشنهاد می‌کنیم این فرصت را از دست ندهید و از غرفه‌های مبین‌نت در سالن‌های 6 و 7 پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع مخابرات و اطلاع‌رسانی که در روزهای 14 تا 17 مهر ماه در نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود، بازدید به عمل آورید. منتظر خبرها و پیشنهادات جدید ما از روابط عمومی مبین‌نت باشید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *