مژده به صاحبان HTC One-M8 ! بروزرسانی اندروید 4.4.4 از راه رسید!

مژده به صاحبان HTC One-M8 ! بروزرسانی اندروید 4.4.4 از راه رسید!
  • 1393/7/19
  • سهیل دارائی
  • 2

برند تایوانی HTC در این هفته ای که سپری شد اسمارت فون جدیدی را به همگان معرفی نمود، که ویژگی های آن را در گویا آی تی برای شما عزیزان بازگو کردیم (لینک مطلب). حال به نظر می رسد که HTC اسمارت فون های قبلی خود را از یاد نبرده است و از بروزرسانی سیستم عامل آن ها غافل نشده است.

HTC M8

در تازه ترین خبرهای به دست آمده از این برند، HTC قصد دارد تا بروزرسانی سیستم عامل اندروید 4.4.4 را برای اسمارت فون های زیر منتشر سازد :

HTC One

One -E8

One mini

One mini 2

One max

Desire 816

Desire 820

Butterfly 2

شایان ذکر است که اسمارت فون های نام برده شده در بالا، طبق اعلام رسمی HTC تا چندی ماه آتی این بروزرسانی را دریافت خواهند کرد اما سوگلی HTC یعنی اسمارت فون HTC One-M8 ماجرای دیگری دارد!

اطلاعات به دست آمده حاکی از آن است که در برخی از مناطق خاص، صاحبان HTC One-M8 توانسته اند سیستم عامل اسمارت فون خود را به اندروید 4.4.4 ارتقا دهند، اما شاید این سوال در ذهن شما به وجود آید که با بروزرسانی به نسخه جدیدتر، چه امکاناتی به اسمارت فون شما اضافه خواهد شد؟!

در پاسخ به این سوال باید اذعان کنیم که، HTC بیشترین تمرکز خود را روی اضافه شدن قابلیت‌ های جدید دوربین گذاشته است. شما پس از بروزرسانی متوجه خواهید شد که، نرم افزار پیش فرض دوربین اسمارت فونتان بروزرسانی می شود و همانند نرم افزار پیش فرض HTC Desire Eye می شود.

HTC-One-M8

پس از بروزرسانی دوربین اسمارت فون شما قادر خواهد بود تا چهره اشخاص را تا ۴ نفر، ردیابی کند. ترکیب عکس سلفی گرفته شده با یک عکس دیگر نیز از دیگر امکانات اضافه شده پس از بروزرسانی می باشد.

در انتها شایان ذکر است که بسته روزرسانی اندروید 4.4.4 حجمی معادل ۲۵۲ مگابایت خواهد داشت.

» منبع : phonearena «

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 2 دیدگاه
  1. برا سونی خانواده z همین یک ماه پیش اومد میشه اوایل شهریور
    من خودم xperia z دارم و گوشیم اندروید ۴٫۴٫۴ هستش

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *