چشم HTC روشن شد! HTC Desire Eye خوراکِ سلفی بازها!

چشم HTC روشن شد! HTC Desire Eye خوراکِ سلفی بازها!
  • 1393/7/17
  • سهیل دارائی
  • 0

برند تایوانی HTC کنفرانس امسال خود را با معرفی یکی از برترین اسمارت فون های ساخت خود کلید زد. محصول جدید این برند که HTC Desire Eye نام دارد، تمرکز ویژه ای بر جذب کاربران علاقه مند به عکس برداری سلفی دارد چرا که یک دوربین 13 مگاپیکسلی در پنل جلویی این اسمارت فون خیال سلفی بازان را برای ثبت عکس های با کیفیت راحت می کند.

Capture

این فبلت نوظهور ابعادی معادل 8.5×73.8×151.7 میلی‌ متر دارد و وزن آن نیز 154 گرم می باشد. پس از دوربین 13 مگاپیکسلی این محصول در پنل جلویی، اسپیکرهای BoomSound هستند که خودنمایی می کنند. شایان ذکر است که HTC Desire Eye مجهز به یک سیستم حذف نویز در مکالمات نیز می باشد.

HTC

HTC Desire Eye مجهز به صفحه نمایشی 5.2 اینچی از نوع IPS با کیفیت تصویر 1920در1080 پیکسل است که تراکم 423 پیکسل را نیز یدک می کشد. مغز متفکر این فبلت نوظهور را پروسسور (پردازنده)  چهارهسته‌ ای اسنپ دراگون 801 ساخت کوالکام تشکیل داده است که فرکانس کاری 2.3 گیگاهرتز را به ارمغان می آورد.

HTC (2)

وجود دو گیگابایت حافظه رَم، 16 گیگابایت گنجایش ذخیره سازی داخلی، پشتیبانی از کارت حافظه خارجی جهت افزایش فضای ذخیره سازی اطلاعات،  باتری 2400 میلی‌ آمپر ساعتی، پشتیبانی از شبکه LTE، رابط کاربری سنس 6 و نسخه 4.4.2 سیستم عامل اندروید از دیگر مشخصات فنی این فبلت جدید HTC است.

Capture

از دیگر ویژگی های برجسته این محصول نوظهور، کسب گواهینامه IPX7 می باشد که به منزله ضد آب بودن این محصول است.

HTC قرار است این فبلت را در دو ترکیب رنگی، بدنه سفید وحاشیه قرمز و  بدنه مشکی با حاشیه آبی روانه بازار نماید.

Capture

تا به حال اطلاعات موثقی در رابطه با قیمت این محصول جدید در دسترس نیست اما به تازگی یک فروشگاه اینترنتی فرانسوی از این راز پرده برداشته و قیمت HTC Desire Eye را چیزی در حدود ۵۲۹ اعلام کرده است.

» منابع : phonearena ، techradar ، pocket-lint «

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *