آیا Grand Theft Auto V تاخیر خورد؟

آیا Grand Theft Auto V تاخیر خورد؟
  • 1393/10/11
  • نادر عظیمی
  • 1

ساعاتی پیش طی بروزرسانی انجام شده در صفحه رسمی عنوان Grand Theft Auto V در «استیم»، تاریخ عرضه این عنوان به «اوایل 2015» تغییر کرد. با گویا آی تی همراه باشید.

پیش از این قرار بود عنوان Grand Theft Auto V در 27 ژانویه 2015 راهی بازار ها شود، اما طی بروزرسانی صفحه رسمی این عنوان در «استیم» به «اوایل 2015» تغییر کرد.

همچنین کمی قبل تر  از سوی راک استار خبری حاکی بر اتمام کار Grand Theft Auto V منتشر شد که امید های بسیاری برای عرضه به موقع GTA V ایجاد کرد، اما باز امید ها نقش بر آب شدند. باید منتظر ماند و دید که این تاخییر به چه علت صورت گرفته. به طور حتم دیگر نمی توان این مطلب را در قالب شایعه خواند، زیرا پیش از این نیز شبکه «استیم» سیستم مورد نیاز بازی ها و تاریخ انتشار آن ها را به طور صحیح اعلام کرده است.

Gta v in steam-early 2015
تصویر صفحه GTA V بعد از بروزرسانی که می توانید در قسمت سمت راست آن عبارت «اواسط 2015» (Early 2015) را مشاهده کنید.

 

Grand Theft Auto V در 17 سپتامبر 2013 برای Xbox 360, PS3 منتشر شد. بعد از آمدن نسل هشتم، در خواست های بسیاری برای عرضه آن بر روی Xbox One و PlayStation 4 به راک استار ارسال شد که در ماه گذشته نسخه PlayStation 4 آن عرضه شد و قرار است 27 ژانویه نیز نسخه Xbox One آن روانه بازار شود. همچنین نسخه PC این عنوان فاخر نیز برای 27 ژانویه ( همزمان با عرضه Xbox One ) برنامه ریزی شده بود که امروز با چند ما تاخییر همراه شد.

نظر شما چیست؟ آیا این تاخییر برای هرچه بهتر شدن این عنوان می باشد و یا تنها برای کاهش فروش نسخه Xbox One به دلیل تداخل در زمان عرضه آن ها است؟

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه
  1. راکستار یعنی تصمیمشو گرفته منو دق مرگ کنه؟
    بهش بگید احسان میترسه بمیره و gta v روی pc بازی نکنه 🙁

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *