ایسوس از گوشی زن فون ۲ با عنوان اولین اسمارت فون با رم ۴ گیگابایت رونمایی کرد

ایسوس از گوشی زن فون ۲ با عنوان اولین اسمارت فون با رم ۴ گیگابایت رونمایی کرد
  • 1393/10/15
  • نادر عظیمی
  • 5

شب گذشته شرکت ایسوس در نمایشگاه CES 2015  نسل جدید تلفن‌های هوشمند زن‌فون را معرفی کرد.با گویا آی تی همراه باشید.

zenfone-4gb

 

اسمارت فون جدید این شرکت دارای نمایشگر ۵.۵ اینچی IPS با رزولوشن ۱۰۸۰p اچ دی است و همچنین مجهز به یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی است که ار فناوری جدیدی به نام Pixel Merging برخوردار می باشد. همچنین ایسوس گفته است که دوربین گوشی جدید این شرکت بهترین تصاویر HDR را می‌گیرد.

این گوشی دارای دوربین جلوی ۵ مگاپیکسلی می باشد که خبری خوش برای طرفداران عکس های سلفی و شرکت ایسوس می باشد.

پردازنده گوشی جدید ایسوس یک پردازنده چهارهسته‌ای ۶۴ بیتی اتم اینتلبه نام Z3580 و با فرکانس کاری ۲.۳ گیگاهرتز می باشد که یک پردازنده فوق العاده قدرتمند برای اسمارت فون های این رده می باشد،همچنین جی پی یو یا همان کارت گرافیک این گوشی مدل OpenGL 3.0 می باشد.

این گوشی اولین اسمارت فون دنیا با حافظه رم ۴ گیگابایت می باشد که یک تبلیغ بزرگ برای شرکت ایسوس در این نمایشگاه بزرگ تکنولوژی به حساب می آید،همچنین قرار شده یک مدل ارزان تر با حافظه رم ۲ گیگابایت هم به همراه این گوشی روانه بازار گردد که به احتمال زیاد مشخصات دیگر این گوشی هم ضعیف تر خواهد بود.

از دیگر مشخصات گوشی جدید شرکت ایسوس می توان به رابط کاربری جدید ایسوس که با طراحی متریال دیزاین رنگ و رویی جدید یافته،نام برد.نسخه اندروید این گوشی نیز اندروید ۵ می باشد.

اما مهم ترین قسمت رونمایی از گوشی جدید ایسوس قیمت این گوشی می باشد که قیمت بسیار عالی و استثنایی ۱۹۹ دلار اعلام شده اسن و ایم شرکت قول داده اسن این گوشی را در ماه مارس روانه بازار نماید.

نظر شما درباره گوشی جدید شرکت ایسوس چیست؟

پانوشت نویسنده:

روز گذشته شهر لاس وگاس آمریکا در قالب نمایشگاه CES 2015 شاهد معرفی گوشی های جدید اندرویدی شرکت های ال جی ،اچ تی سی و ایسوس بود باید دید در ادامه در این نمایشگاه بزرگ فناوری چه گوشی ها و گجت هایی رونمایی خواهد شد.

شما طرفدارن ارجمند گویا آی تی نیز می توانید از طریق بنر سمت چپ سایت اخبار این نمایشگاه را به صورت لحظه ای ملاحظه بفرمایید.

 

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 5 دیدگاه
  1. واقعا از موفقیت ایسوس در زمینه گوشی های موبایل خوشحالم.
    من 2 ماه پیش زنفون 5 خریدم با مشخصات زیر:
    رم 2 گیگ
    سی پی یو 2.0 گیگاهرتز اینتل
    دو سیم کارت هر دو 3G
    16 گیگ + میکرو اس دی
    صفحه نمایش آی پی اس عالی. 720p
    —قیمت فکر می کنید چند؟؟ : مفت 860 تومان!
    ***
    به احتمال 100% گوشی بعدی من زنفون 2 خواهد بود.
    همچنین تشکر فراوان از گویا آی تی به خاطر خبر خوبش.

    1. ممنون امیر جان که گویا آی تی را دنبال می کنید.

    2. خواهش میکنم آقای نوربخش…

  2. باسلام خدمت حضار من با زن فون ۲ کار کردم و میخوام بخرمش فقط نداشتن گارانتی کمی ادمو نگران میکنه ولی وقتی باهاش کار کردم احساس کار با یک غول دوست داشتنی رو بهم داد ولی هنوز در حوزه گوشی خیل کار داره و اینو میشه با آ بدیتایه ماه به ماهش فهمید ولی واقعا رابط کاربریش واقعا خوبه حداقل نسبت به سامسونگ ولی انقد هم از نظر طراحی و هم از نظر سخت افرا وهم از نظر رابط کاربری خیلی طرحه جدیدیه خیلی رابط کاربری جذابیه هر کسی هم میخواد با گوشی کار کنه طبقه پایین بازار موبایل داره بره باهاش کار کنه

  3. با عرض خسته نباشید این گوشی در حد چقد در میاد؟ این گوشی تو بازار ایران هست ایا؟ اگ هست قیمت رو بگید ممنون میشم

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *