آشنایی با PadFone S و ZenFone 5 LTE، دو محصول جدید ایسوس

آشنایی با PadFone S و ZenFone 5 LTE، دو محصول جدید ایسوس
  • 1393/4/18
  • سهیل دارائی
  • 0

ASUS

ایسوس در تایوان گردوخاکی به پا کرده است و سرانجام از دو محصول جدید خود به نام های PadFone S و ZenFone 5 LTE پرده برداشت.

جالب است بدانید بسیاری معتقدند که PadFone S ایسوس، دقیقا همان Asus PadFone X است که خارج از قرار داد AT&T رونمایی گشته است.

این محصول جدید ایسوس دارای کاور جذابی است و برخلاف مدل قبلی که از پروسسور (پردازنده) اسنپ دراگون 800 بهره می برد، پروسسور اسنپ دراگون 801 را در دل خود جای داده است.شایان ذکر است که ایسوس در هنگام رونمایی از این محصول از شارژ بی سیم آن نیز رونمایی به عمل آورده است.

ASUS

گفتنی است که PadFone S متشکل از یک اسمارت فون پنج اینچی به همراه داک مخصوص 9 اینچی آن است.باید اضافه کنیم که این محصول از سیستم عامل اندروید نسخه 4.4 (کیت کت) بهره می برد.

شنیده ها حاکی از آن است که PadFone S ایسوس در بازار تایوان، 500 دلار قیمت گذاری شده است.اما در نقطه مقابل، ZenFone 5 LTE تنها 234 دلار قیمت گذاری شده است.

ASUS

جالب است بدانید که پیش تر شایعاتی مبنی بر استفاده پروسسورهای کوالکام در ZenFone 5 LTE به گوش می رسید که حالا با معرفی این محصول مشخص شده است که ZenFone 5 LTE در دل خود یک پروسسور چهار هسته ای اسنپ دراگون 400 با فرکانس کاری 1.2 گیگاهرتز جای داده است.البته ایسوس مدعی شده است که در نسخه بدون LTE این محصول از پروسسور کمپانی اینتل بهره برده است.

ASUS

ایسوس همچنین ZenFone 5 LTE را به سیستم عامل اندروید نسخه 4.4 (کیت کت) تجهیز نموده است.

از دیگر مشخصات فنی ZenFone 5 LTE ایسوس، می توان به نمایشگر 5 اینچی ISP با کیفیت تصویر 720p،دوربین 8 مگاپیکسلی، دوگیگابایت حافظه رَم، 8 گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی و باتری 2110 میلی آمپر ساعتی اشاره داشت.

» منبع : phonearena «

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *