مدل قدرتمندتر و جدید کنسول بازی 3DS از نینتندو عرضه خواهد شد

مدل قدرتمندتر و جدید کنسول بازی 3DS از نینتندو عرضه خواهد شد
  • 1393/10/24
  • مجتبی
  • 0

قرار است در روز ۱۳ فوریه مدل جدید از کنسول بازی نینتندو در آمریکای شمالی و اروپا معرفی گردد. گیمرهایی که مدت ها منتظر این بروزرسانی بوده اند اکنون می توانند از دکمه های عملیاتی جدید بهره ببرند.

اما اگر بازی سازگاری برای استفاده از این دکمه ها وجود نداشته باشد عملا بی فایده است ولی ظاهرا نینتندو به فکر این مشکل هم بوده. این شرکت بازی Zelda: Majora’s Mask 3D و Monster Hunter 4 Ultimate را با کنسول جدید خود هماهنگ کرده است. اما بازی محبوب Super Smash Bros هنوز در آخرین نسخه خود این امکان را ندارد تا بتواند از ویژگی های مدل جدید 3DS بهره ببرد.

نسخه بهتری هم از کنسول مورد بحث با نام 3DS XL در روز ۱۳ فوریه قرار است توسط شرکت نینتندو معرفی گردد که بنا به شنیده ها ظاهری فانتزی خواهند داشت. در خلال مراسم Direct نینتندو که صبح امروز برگزار شد، بنظر میرسد مدل جدید 3DS XL فقط در آمریکای شمالی عرضه خواهد شد، برخلاف ژاپن که مدل جدید 3DS در این کشور عرضه می گردد.

گیمرهای اروپایی هم می توانند خوشحال باشند چرا که قرار است این کنسول های جدید در آنجا هم عرضه شوند. موردی که اما تعجب برانگیز است، عدم وجود آداپتور AC در مدل 3DS XL است. این محصول با استفاده از شارژر های قدیمی کار خواهد کرد و اولین کنسول بازی ای است که بدون کابل شارژر در آمریکای شمالی عرضه خواهد شد. گفته شده مدل جدید 3DS XL در دو رنگ مشکی و سفید در اختیار علاقمندان قرار می گیرد.

همچنین یک بروزرسانی نرم افزاری در فریم ور کنسول 3DS در ماه فوریه منتشر خواهد شد. مورد مهمی که باید در مورد این کنسول یاد آور شویم این است که خیلی ها بخاطر بازی Super Smash Bros دستگاه یاد شده را خریداری می کنند. قیمت این محصول در آمریکای شمالی ۱۹۹/۹ دلار تعیین شده و هنوز خبری در مورد قیمت کنسول مورد بحث در اروپا به میان نیامده.

[منبع: Engadget]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *