نسخه جدید Lumia Camera در همه دستگاه های مجهز به ویندوز ۱۰ مخصوص موبایل خواهد بود

نسخه جدید Lumia Camera در همه دستگاه های مجهز به ویندوز ۱۰ مخصوص موبایل خواهد بود
  • 1393/11/2
  • مجتبی
  • 0

در حالیکه خیلی ها منتظر آپدیت های ویندوزفون هستند تا از ویژگی های جدید آن بهره ببرند، خیلی های دیگر انتظار ویندوز ۱۰ مخصوص موبایل را می کشند و که مایکروسافت وعده داده یکی از امکانات آن نسخه جدید Lumia Camera در تمام دستگاه های مجهز به این نسخه سیستم عامل ویدوز مخصوص موبایل وجود داشته باشد.

البته شایعه ای چند روز پیش منتشر شد که اپلیکیشن یاد شده بزودی به سایر دستگاه ها نیز راه میبابد و حتی تصاویری از اجرای Lumia Camera بر روی تلفن هوشمند ویندوزفونی Samsung ATIV S دیده شد. پس انتظار می رود بتوان اپلیکیشن مورد بحث را رد دستگاه های غیر لومیایی نیز مورد استفاده قرار داد.

در رویدادی که دیشب توسط مایکروسافت برگزار شد این شرکت تایید کرد که تمام دستگاه های خانواده لومیا که به ویدوز ۱۰ مجهز شوند قابلیت استفاده از اپلیکیشن Lumia Camera را خواهند داشت. این امکان قابل استفاده در تلفن هوشمند، تبلت یا حتی رایانه هم هست و شما در تمام دستگاه های مجهز به ویندوز ۱۰ می توانید از آن بهره ببرید و نه صرفا گوشی های همراه.

البته باید یادآوری کنیم که اپلیکیشن مورد بحث برر اساس نوع سخت افزار هر دستگاه قابلیت هایی را در اختیار کاربر قرار می دهد مانند فیلمبرداری با کیفیت 4K یا قابلیت PureView برای ثبت تصاویر با کیفیت. این ویژگی ها البته فقط بر روی دستگاه های لومیایی وجود خواهند داشت. انتظار می رود اپلیکیشن یاد شده در ماه فوریه با ارائه اولین نسخه پیشنمایش ویندوز ۱۰ برای تلفن های همراه، ارائه گردد.

[منبع: Neowin]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *