مایکروسافت اعلام کرد ویندوز RT هنوز از بین نرفته است

مایکروسافت اعلام کرد ویندوز RT هنوز از بین نرفته است
  • 1393/11/6
  • مجتبی
  • 0

اگر شما هم از افرادی هستید که تبلتی با سیستم عامل ویندوز RT دارید، شاید متعجب شده باشید که آینده این سیستم عامل چه خواهد شد. آنها باید در واقع به ویندوز ۱۰ بروز شوند. البته وضعیت اینگونه نخواهد بود. فقط برخی از امکانات ویندوز ۱۰ به صورت بروزرسانی برای ویندوز RT ارائه می شوند و نه خود ویندوز ۱۰.

ویندوز RT سیستم عاملی است که توسط تعدادی از تبلت ها که با آن سازگاری دارند انتخاب شده و هیچ گاه قصد ارائه آن پشتیبانی از اپلیکیشن های ۳۲ بیتی یا همان x86 نبوده است. امروزه تبلت های زیادی هستند که مجهز به ویندوز ۸/۱ شده اند. حتی جدیدترین سرفیس خود مایکروسافت نیز از همین نسخه ویندوز بهنره می برد و از ویندوز RT در آن استفاده نشده است.

یک گزارش جدید اعلام کرده که احتمالا مایکروسافت برنامه ای برای لغو سیستم عامل ویندوز RT ندارد. یکی از نویسندگان وب سایت معتبر WinSuperSite با مایکروسافت تماس برقرار کرده تا جویای این سوال شود. پاسخی که شنیده اما این است که ویندوز RT به ویندوز ۱۰ ارتقا نخواهد یافت. اما یک بروزرسانی دریافت می کند که بسیاری از قابلیت ها و ویژگی های موجود در ویندوز ۱۰ را به سیستم عامل یاد شده می آورد.

با این تفاسیر باز هم نمی توان آینده روشنی را برای ویندوز RT در نظر گرفت. اما این مورد که مایکروسافت به فکر کاربران هرچند اندک سیستم عامل مورد بحث است مورد بسیار خوبی برای دارندگان تبلت هایی با این سیستم عامل است.

[منبع: GsmArena]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *