تلفن هوشمند ویندوز فونی Acer در ماه مارس معرفی می شود

تلفن هوشمند ویندوز فونی Acer در ماه مارس معرفی می شود
  • 1393/11/8
  • مجتبی
  • 0

ظاهرا Acer هم قصد دارد به بازار ویندوزفونی ها وارد شود. اما باید بگوییم در واقع اولین دستگاه ویندوزفونی آنها به سال ۲۰۱۲ بر میگردد که W4 handset نام داشت. از آن زمان به بعد شرکت یاد شده تصمیم گرفت که از پلتفرم مایکروسافت به کل خارج شده و تمرکز اصلی‌اش را بر روی تولید دستگاه های اندرویدی بگذارد. اما این تصمیم اکنون تغییر کرده و شرکت مورد بحث قرار است طی چند هفته‌ی آینده باز هم به پلتفرم ویندوزفون برگردد.

اگر به ماه دسامبر سال گذشته میلادی برگردیم، گزارشی منشر شد که Acer قصد دارد در سال ۲۰۱۵ وارد بازار ویندوزفونی ها شود و نیز اعلام شده بود که محصول ویندوزفونی این شرکت در نیمه اول سال میلادی جاری از راه خواهد رسید. حالا خبرهای منتشر شده مهر تاییدی بر گزارش مورد اشاره هستند و Digitimes گزارش داده که شرکت Acer تایید کرده که برنامه هایی برای ویندوزفون در پیش دارد. بر اساس این گزارش Jason Che مدیرعامل شرکت مورد اشاره، گفته که تلفن هوشمند جدیدی در توسط آنها در حال ساخت است که از سیستم عامل ویندوزفون بهره می برد و در نمایشگاه MWC 2015 که در ماه مارس برگزار خواهد شد، رونمایی می گردد.

در هر حال، اگر انتظار ورود یک عضو رده بالا را به خانواده ویندوزفونی ها دارید باید بگوییم که این چنین نیست. همانطور که در طی ماه های اخیر، بسیاری از شرکت هایی که به سمت ویندوزفون آمده اند در بازار میان رده ها کار خود را آغاز نموده اند، مدیر عامل Acer اعلام کرده که این شرکت نیز قصدش بازار دستگاه های میان رده است و در حال حاضر برنامه ای برای تولید یک پرچمدار ویندوزفونی ندارند.

در سال گذشته شرکت Acer به دلیل ریسک بالای بازار اپلیکیشن های ویندوزفون، از ورود به پلتفرم مایکروسافت خودداری کرد ولی حالا که اپلیکیشن های ویندوزفون به تعداد قابل قبولی رسیده اند، شرکت مورد بحث نیز تصمیمش را تغییر داده و می خواهد مجددا به این سیستم عامل برگردد.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *