از ماجرای خالکوبی ایرانیها تا تیم های احتمالی جدید راموس

از ماجرای خالکوبی ایرانیها تا تیم های احتمالی جدید راموس
  • 1393/11/13
  • تیم گویا آي تی
  • 0

همانطور که می دانید وب سایت گویا ورزش چند وقتی است که به صورت خیلی فعال به پوشش اخبار حوزه ورزش و مقالات مرتبط با آن می پردازد. اگر به هر دلیلی نتوانتسته اید امروز با اخبار ورزشی همراه شوید، ما در ورزش نگار گویا آی تی خلاصه ای از مهمترین رویدادهای ورزشی امروز گویا ورزش را خدمتتان تقدیم می کنیم. دقت نمایید برای مشاهده متن کامل خبر ها بر روی لینک یا تصویر هر مطلب کلیک کنید.

در ادامه مطلب همراه با گویا آی تی باشید.

فیفا خالکوبی ایرانی ها را محکوم کرد !

فیفا خالکوبی ایرانی ها را محکوم کرد !

محمد زاده رییس کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال اعلام کرد که برخی از بازیکنان تیم ملی فوتبال در جام ملت های آسیا خالکوبی هایی داشتند و به دلیل نوع فرهنگ و دیدگاه ایرانیان به این مسیله، فیفا نظرش را در مورد ایران تغییر داده و اعلام کرده که اینکار به دورز از اخلاق حرفه ای است! برای مشاهده متن کامل این خبر به وب سایت گویا ورزش مراجعه کنید.


 

جدایی آلوز از بارسلونا؟

۲۱۳۶۸۲۲_۷۲۷

امروز شایعاتی مبنی بر از عدم تمایل تیم بارسلونا به تمدید قرارداد با دنی آلوز دفاع راست برزیلی این تیم منتشر شده که ظاهرا صحت هم دارند. زیرا  مدیر برنامه‌های این مدافع برزیلی از آزادی آلوز برای انتقال به هر تیمی که بخواهد خبر داد. برای مشاهده متن کامل این خبر به وب سایت گویا ورزش مراجعه کنید.


 

انتقال ۱۱ فدراسیون به وزارت ورزش

۶۲۳۱_orig

بنا به اعلام آقای نصرالله سجادی معاون ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش، اکنون ۱۱ مورد از رشته های ورزشی زیر نظر وزارت ورزش در آمدند. برای مشاهده متن کامل این خبر به وب سایت گویا ورزش مراجعه کنید.


 

ویسی : مربیان ایرانی ادبیاتشان را اصلاح کنند ،کروش هم جنبه اش را بالا ببرد!

۱۱۴۵۰_۵۹۱

در جریان هواداری یا مخالفت با کی روش این روزها هر کسی حرفی می زند. حالا ویسی سرمربی استقلال خوزستان هم که قبلا از سرمربی کنونی تیم فوتبال ایران حمایت می کرد، به مخالفان کی روش مبدل گشته و به جمع مخالفان ای مربی پیوسته است. او همچنین حرف هایی زده که نوع ادبیات گفتار مربیان ایرانی هم باید تغییر یابد. برای مشاهده متن کامل این خبر به وب سایت گویا ورزش مراجعه کنید.


 

پاسخ راموس به دو پیشنهاد وسوسه برانگیز

۰۵۲۱۱۴-sergio-ramos-pi

سرخیو راموس که این روزها پیشنهادات مختلفی را از تیم ها گوناگونی دریافت می کند، بر روی دو تیم منچستر و چلسی تاکید نمود و اعلام کرده که فقط به یکی از این دو تیم خواهد پیوست و قصد رفتن به تیمی دیگر به غیر از این دو تیم را ندارد. راموس در مصاحبه مطبوعاتی خود تاکید کرد : هیچ چیز پنهانی وجود دارد. دو پیشنهاد بسیار خوب و سخاوتمندانه وجود دارند و من هم بابت آنها ممنونم اما برنامه ای برای ترک مادرید ندارم. برای مشاهده متن کامل این خبر به وب سایت گویا ورزش مراجعه کنید.


 

در اینجا به پایان خلاصه مهمترین اخبار ورزشی امروز رسیدیم. اما در ادامه می تونید لینک سایر مطالب منتشر شده امروز در گویا ورزش را هم ببینید و در صورت تمایل به آنها مراحعه کنید.

روزنامه های ورزشی دوشنبه سیزدهم بهمن ماه ۹۳

حمید درخشان : مشکل ما این است که توپ هایمان گل نمی شود!

تلاش والنسیا برای حفظ اوتامندی / دستمزدت را دو برابر می کنیم!

اینزاگی و فرار از روزهای نبردن : حمایت باشگاه از خودم را کاملا حس می کردم

سجادی : مربیان حقوق بگیر فدراسیون هستند ، ورزشکاران نه

خلاصه مهمترین خبرهای روز ۱۳ بهمن ماه ۹۳

بیانیه باشگاه استقلال درباره قرار داد هلمکه

دادگان هم طرفدار ماندن کی روش است


 

مانند همیشه برای مشاهده اخبار کامل ورزشی به سایت گویا ورزش مراجعه کنید یا اپلیکیشن اندرویدی آن را از اینجا دانلود کنید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *