ورزش‌نگار ؛ برانکو و پرسپولیس/ قرارداد تونی اولیویرا و بیشتر

ورزش‌نگار ؛ برانکو و پرسپولیس/ قرارداد تونی اولیویرا و بیشتر
  • 1393/11/26
  • مجتبی
  • 0

همانطور که می دانید وب سایت گویا ورزش چند وقتی است که به صورت خیلی فعال به پوشش اخبار حوزه ورزش و مقالات مرتبط با آن می پردازد. اگر به هر دلیلی نتوانتسته اید امروز با اخبار ورزشی همراه شوید، ما در ورزش نگار گویا آی تی خلاصه ای از مهمترین رویدادهای ورزشی امروز گویا ورزش را خدمتتان تقدیم می کنیم. دقت نمایید برای مشاهده متن کامل خبر ها بر روی لینک یا تصویر هر مطلب کلیک کنید.

در ادامه مطلب همراه با گویا آی تی و ورزش نگار باشید.

فردا قرداد پرسپولیس با برانکو امضا می شود

برانکو

این روزها با وضع و احوالی که تیم پرسپولیس دارد بعید هم نیست که هر روز خبری تازه از آن بشنویم! بعد از برد این تیم پس از مدت ها از تیم پدیده مشهد، خیلی ها گمان کردند که درخشان یعنی سرمربی کنونی این تیم بر منسب خویش باقی خواهد ماند اما ظاهرا اینگونه نیست و خبرهای جدیدی بوش رسیده. برانکو ایوانکوویچ را همه ما ایرانی ها خوب میشناسیم. سرمربی سابق تیم ملی فوتبال کشورمان حالا برای مربی گری تیم پرسپولیس در نظر گرفته شده و توافقات هم گویا انجام شده اند. فردا یعنی روز دو شنبه در ترکیه قرار داد بین وی و تیم پرسپولیس بسته خواهد شد. برای خواندن متن کامل این خبر به وب سایت گویا ورزش مراجعه کنید.

مدیر ورزشی بارسلونا: تمام تلاشم برای توسعه بارسلونا است

bryd

آریدو برایدا مدیر ورزش باشگاه بارسلونای اسپانیا در گزارشی بیان نمود: من به انتخابات ریاست باشگاه فکر نمی کنم و تمام تلاشم برای توسعه بارسلونا است. همچنین او در مورد حق پخش تلوزیونی بازی ها در کشور انگلستان گفت: بازار نقل و انقالات با این قرارداد جدید تلوزیونی لیگ برتر، بسیار پیچیده می شود. برای خواندن متن کامل این خبر به وب سایت گویا ورزش مراجعه کنید.

شانس ایران برای میزبانی کم بود

IMAGE634648295891592763

یکی از مسائلی که این روزها در مجامع فوتسالی مطرح میشد مساله عدم درخواست میزبانی ایران برای مسابقات جام قهرمانی آسیا بود که با صحبت های ترابیان مبنی بر اینکه ایران شانس زیادی برای کسب این میزبانی داشت ولی درخواست میزبانی نداد، سوالها و انتقادها از کمیته فوتسال و علی الخصوص سیدرضا افتخاری رئیس این کمیته بیشتر تا وی در مصاحبه ای نسبتا بلند ، در مورد وضعیت تیم ملی ، اردوهای پیش رو ، دلایل عدم میزبانی فوتسال و بعضی از مسائل حاشیه ای ، اظهار نظر کند. برای خواندن متن کامل این خبر به وب سایت گویا ورزش مراجعه کنید.

کواچ دیرتر می آید

Slobodan-Kovač-biographya-com-8

سرپرست تیم والیبال کشورمان روز یکشنبه از ورود کواچ ، سرمربی تیم والیبال کشورمان در روز دوشنبه خبر داده بوده که طبق خبر رسمی منتشر شده در سایت فدراسیون والیبال ، ورود کواچ به ایران یک روز عقب افتاد و وی در بامداد سه شنبه وارد فرودگاه امام خمینی خواهد شد. سرپرست تیم ملی در این باره به سایت فدراسیون والیبال گفت : طبق برنامه ریزی ها قرار بود کواچ روز دوشنبه وارد تهران شود ولی به دلیل تغییر در پرواز این مربی ، وی روز سه شنبه وارد تهران خواهد شد. برای خواندن متن کامل این خبر به وب سایت گویا ورزش مراجعه کنید.

قرارداد تونی اولیویرا ثبت شد

۱۳۹۳۱۱۲۵۰۰۰۸۲۴_PhotoL

دقایقی قبل تونی اولیویرا با حضور هئیت فوتبال تبریز قرارداد رسمی خود با تیم تراکتورسازی تبریز را امضا کرد و به طور رسمی به این تیم پیوسته و سکان هدایت این تیم تبریزی را بر عهده گرفت. توافق نهایی بین این سرمربی و مدیران تراکتورسازی تبریز عصر دیروز صورت گرفت و وی دیشب با حضور در دفتر مدیرعامل ، قرارداد داخلی اش با این تیم را امضا کرد و صبح امروز با حضور در هیئت فوتبال آن را به ثبت رساند. وی با عقد قرارداد یک و نیم فصلی با تراکتورسازی دوباره به این تیم بازگشت و هدایت تیم تبریزی را بر عهده گرفت. برای خواندن متن کامل این خبر به وب سایت گویا ورزش مراجعه کنید.

در این لحظه به پایان یکی دیگر از سری مطالب ورزش‌نگار در گویا آی تی رسیدیم و خلاصه مهم ترین اخبار ورزشی روز که در گویا ورزش منتشر شده را خدمتتان ارائه کردیم. اما در ادامه نیز می توانید لینک سایر مطالب ورزشی منتشر شده امروز را مشاهده و در صورت تمایل به آنها مراجعه کنید.

سوپر ماریو باز هم ناجی لیورپول شد

تمایل پاریس سنت ژرمن به خرید دی ماریا

مانچینی: سری آ ایتالیا نیاز به ستارگان بیشتری دارد

کسب سهمیه المپیک افتخار است

حساسیت کمتر دیدار ذوب آهن و سپاهان از نظر فرکی

تیم رویایی ژابی آلونسو همچنان بدون کاسیاس !

داوران فوتسال مقابل فدراسیون فوتبال !

فوری/نژاد فلاح قائم مقام باشگاه پرسپولیس می شود

صحبت های مهدوی کیا در مورد تیم ملی زیر ۱۱ سال و پرسپولیس

مانند همیشه برای مشاهده اخبار کامل ورزشی به سایت گویا ورزش مراجعه کنید یا اپلیکیشن اندرویدی آن را از اینجا دانلود کنید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *