موتورولا Moto E همراه LTE رونمایی شد: پردازنده چهار هسته ای، و فضای ذخیره سازی بیشتر

موتورولا Moto E همراه LTE رونمایی شد: پردازنده چهار هسته ای، و فضای ذخیره سازی بیشتر
  • 1393/12/7
  • مهرداد فراهانی
  • 0

موتورولا نسخه بروز شده اسمارت‌فون موتو E را همراه LTE و فضای ذخیره سازی بیشتر و همچنین صفحه نمایش کمی بزرگتر رونمایی کرد. در حال حاضر نسخه جدید و بهبود یافته موتو E که نسل دوم آن محصوب می شود دارای حافظه داخلی ۸ گیگابایتی به جای ۴ گیگابایت و همچنین پشتیبانی از LTE ( دسترسی به داده ها ۴G) و پردازنده جدید ۱٫۲GHz چهار هسته ای اسنپ‌دراگون ۴۱۰ همراه رم ۱ گیگابایتی می باشد.

علاوه بر اینها صفحه نمایش این اسمار‌فون از ۴.۳ اینچ به ۴.۵ اینچ تغییر کرده است. کیفیت این صفحه نمایش بهبودی نداشته و هنوز هم همان رزولیشن ۹۶۰ در ۵۴۰ و تراکم پیکسل ۲۴۵ را ارائه می کند. این اسمارت فون به اندروید ۵ آبنبات چوبی، آخرین نسخه از اندروید مجهز شده است. این مدل جدید با قیمت کمی گرانتر ۱۴۹ دلار از امروز به فروش می رسد در حالی که نسخه قبلی موتو E با قیمت ۱۲۰ دلار به فروش می‌رسید. سایت موتورولا به ما می گوید قرار است مدل ۳G هم عرضه شود، که باید کمی ارزان تر از مدل LTE باشد.

ظرفیت باتری هم ۲۳۹۰ میلی آمپر می باشد و موتورولا در وبسایت خود نوشته “باتری تمام روز به شما اجازه می دهد تا بدون توقف برای شارژ با گوشی کار کنید.” جنس شیشه آن از نوع گوریلا گلس می باشد و بدنه آن هم یک پوشش مقاوم در برابر آب دارد که به محافظت از گوشی کمک می کند. دوربین اصلی ۵ مگاپیکسلی می باشد که قابلیت ضبط ویدیو با کیفیت ۷۲۰p HD را دارد.

سرویس ناوبری AGPS، دو عدد سنسور شتاب سنج، سنسور نور محیط، سنسور تقارب هم از دیگر امکانات این گوشی می باشد.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *