هدست واقعیت مجازی HTC Vive رسما معرفی شد

هدست واقعیت مجازی HTC Vive رسما معرفی شد
  • 1393/12/10
  • مجتبی
  • 0

از تمام مواردی که از اچ تی سی انتظار داشتیم در کنفرانس خود در MWC 2015 رونامیی کند، یک هدست واقعیت مجازی شاید اصلا در نظر خیلی ها نمی آمد. این همان سورپرایز اچ تی سی بود که با همکاری شرکت بازی سازی Valve ساخته شده. نام محصول مورد بحث HTC Vive است که به نوعی ترکیبی از نام دو شرکت سازنده آن هم هست. بنا به اعلام شرکت سازنده، مدل پیشنمایش برای توسعه دهنگان در ماه بهار عرضه خواهد شد و مانند نمونه های مشابه سایر شرکت ها کاربرد های مشابه در این گجت هم وجود دارد.

این گجت به نحوی بسیار خوب طراحی شده و به گفته سازنده آن بسیار سبک است. می توان آن را از راه دور به صورت بیسیم کنترل کرد و قادر است تا حرکات دست شما را دنبال نماید. شما قادر هستید با این محصول فیلم ببینید، به صورت سه بعدی به انجام چپ با دوستان خود بپردازید، یا اشیاء مختلف را به صورت واقعیت افزوده به صورت ۳۶۰ درجه ای ببینید. این قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه ای از موارد مهم هدست واقعیت مجازی اچ تی سی است.

اچ تی سی بنظر می رسد با توجه به همکاری خود با یک شرکت بازیسازی تمرکز بیشتری بر روی استفاده گیمینگ از هدست HTC Vive نموده. شرکت تایوانی مورد بحث اعلام کرده که قرار است به زودی با شرکت های بیشتری در حوزه بازی سازی همکاری کند و این هم مهر تایید دیگری بر استفاده گیمینگ از هدست یاد شده است.

هنوز اطلاعات دیگری از محصول یاد شده منتشر نگردیده ولی به زودی جزئیات بیشتری بدست ما می رسد و در همین مطلب آنها را می توانی مشاهده کنید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *