هر آنچه باید درباره ساعت اپل بدانید

هر آنچه باید درباره ساعت اپل بدانید
  • 1393/12/19
  • علیرضا یوسفی زاده
  • 0

حتماً ضرب المثل معروف “دیر رسیدن بهتر از هرگز نرسیدن است” را شنیده اید. به نظر می رسد اپل این جمله را در مورد حضورش در بازار ساعت های هوشمند آویزه گوش کرده باشد؛ جایی که مدت هاست بی صبرانه منتظر ورود ساعت اپل هستیم.

اولین ساعت هوشمند این شرکت، که با نام Apple Watch شناخته می شود، در دو اندازه وارد بازار خواهد شد و دارای یک سیستم عامل کوچک شخصی سازی شده (که iOS نیست) و رویکردی جدید در استفاده از مولفه های ظاهر است. برای مثال هنگام استفاده از Apple Watch تقریباً نیازی به لمس صفحه وجود ندارد و فقط برای گشت و گذار بین صفحات می توانید از آن استفاده کنید. در عوض برای انجام دادن اکثر کارها از چیزی استفاده خواهید کرد که اپل آن را “Digital Crown” یا تاج دیجیتالی می نامد که یک دکمه پیچی در کناره ساعت است و کاربر را قادر می کند بین منو ها حرکت کند. اما این همه چیز نیست؛ سیری، دستیار صوتی اپل، نیز در این ساعت حضور دارد و همچنین می توانید پرداخت هایتان را از طریق سرویس جدید Apple Pay انجام دهید. خبرهایی هم درباره اینکه اپل ساعت خود را از طریق Watchkit SDK در اختیار توسعه دهندگان قرار خواهد داد به گوش می رسد.

در حال حاضر کنفرانس معرفی Apple Watch برای ۹ مارس (۱۸ اسفند) تایید شده است. پس منتظر خبرهای بعدی ما درباره این ساعت باشید.

[منبع: Phone Arena]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *