تصاویری جدید از HTC One M9؛ این بار نسخه Plus

تصاویری جدید از HTC One M9؛ این بار نسخه Plus
  • 1394/1/6
  • علیرضا یوسفی زاده
  • 0

به نظر می رسد که HTC به زودی نسخه ای بزرگتر از HTC One M9 که خود به تازگی عرضه شده است را در ۸ آپریل (۱۹ فروردین) در پکن در اختیار مصرف کنندگان قرار خواهد داد. واحد چینی این کمپانی تصویر زیر را به همراه هشتگ MoreThanOne# در Weibo منتشر کرده است:

 htc-one-m9-teaser

دقیقاً یک ماه پیش، یکی از مهندسان سابق HTC به نام لی مومی چندین تصویر و ویدئو معرفی از One M9 را به وسیله ارسال پیام هایی در توئیتر تائید کرده بود. پس از آن جف گوردون، یکی از کارکنان فعلی بخش ارتباطات آنلاین بین المللی HTC، با حالتی به ظاهر برافروخته در توئیتر اعلام کرد که هنوز سورپرایزهای دیگری از سوی کمپانی در راه هستند که اشاره او به نسخه ای بزرگتر بود که تا امروز تصویری تائید شده از آن منتشر نشده بود.

دیروز نیز تصاویری منتشر شدند که گفته می شود متعلق به +HTC One M9 ( یا Plus) هستند و اکنون می بینیم که با تصویر رسمی یکسان هستند.

 proto-htc-one-m9-plus-02 proto-htc-one-m9-plus-01

اما چه اطلاعات بیشتری درباره M9 Plus وجود دارد؟ به گفته Android Authority که اولین بار به صراحت اعلام کرده بود که نسخه ای به صورت Plus از M9 حتماً عرضه خواهد شد، به نظر می رسد با نمایشگری ۵٫۵ اینچی روبرو باشیم. هرچند اخباری مبنی بر ۵٫۲ اینچی بودن آن نیز به گوش می رسد. همچنین گفته می شود این دستگاه دارای صفحه نمایشی با کیفیت Quad HD باشد که در مقایسه با Full HD در M9 ارتقاء یافته است. حساب کاربری Upleaks@ عنوان کرده پردازنده اسنپ دراگون ۸۱۰ در تلفن هوشمند M9 با پردازنده ای قدرتمند تر و جدیدتر از Mediatek جایگزین خواهد شد. به جز اندکی بهبود و بروز رسانی در دوربین و ظرفیت باتری، سایر مشخصات یکسان خواهند بود.

یکی از ویژگی هایی که M9 Plus را از تلفن هوشمند قبلی متمایز می کند، حسگر اثر انگشت روی بدنه جلویی دستگاه است که در تصاویر نیز مشخص است. به هر حال باید چند هفته ای صبر کنیم تا صحت این اطلاعات را مشاهده کنیم.

به عنوان آخرین نکته هم اینکه Android Authority اعتقاد دارد این تلفن هوشمند تنها در شرق آسیا عرضه خواهد شد و به این ترتیب پاسخ مستقیمی به iPhone 6 Plus که فروش خوبی را در کشورهای غربی تجربه کرد نخواهد بود.

[منبع: Neowin ]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *