مشخصات جدیدی از تبلت احتمالی HTC به بیرون درز یافت

مشخصات جدیدی از تبلت احتمالی HTC به بیرون درز یافت
  • 1394/1/7
  • مجتبی
  • 0

در روز ۸ آوریل کمپانی تایوانی اچ تی سی یک رویداد رسانه ای را برگزار می نماید که در آن ما احتمالا شاهد معرفی برخی محصولات این شرکت از جمله HTC One M9+ و HTC One E9 و نیز HTC One E9+  خواهیم بود. علاوه بر گوشی های یاد شده اجتمال معرفی یک تبلت جدید از این شرکت وجود دارد. شایعه ی جدید ساعاتی پیش منتشر شده که شامل یکسری از مشخصات فنی تبلت یاد شده است.

بر اساس حرف هایی که در مورد این دستگاه زده شده تبلت جدید اچ تی سی از صفحه نمایشی ۸/۹ اینچی بهره می برد که رزولوشن ۱۵۳۰ در ۲۰۴۸ پیکسل را ارائه می کند. در دل این محصول یک پردازنده هشت هسته ای قرار دارد که فرکانس کار هر هسته آن بر روی ۲/۲ گیگاهرتز تنظیم گشته. این پردازنده با فناوری ۲۸ نانومتری تولید شده. چیپ گرافیکی تبلت مورد بحث هم PowerVR SGX544 است و نیز از ۲ گیگابایت حافظه رم پردازشی بهره می برد. حافظه داخلی دستگاه هم بسته به مدل آن ۱۶ تا ۳۲ گیگابایتی است. این دستگاه از یک دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی در پشت بهره می گیرد و در جلو دستگاه هم دوربینی ۸ مگاپیکسلی قرار دارد. ضخامت محصول مورد اشاره ۷/۸۸ میلیمتر است و از یک باتری ۶۷۰۰ میلی آمپرساعتی برای آن استفاده خواهد شد. سیستم عامل پیشفرض دستگاه هم اندروید ۵ آبنبات چوبی به همراه رابط کاربری انحصاری اچ تی سی یعنی Sense 7 است.

htc-t1h-tablet-2

بلندگوهای همیشگی BoomSound هم که در جلو دستگاه جای دارند. از دستگاه از شبکه های وای فای پشنیبانی می کند ولی گفته شده یک مدل دیگر هم تولید می شود که از شبکه های پرسرعت ۴G LTE پشتیبانی می کند. در مورد قیمت این دو مدل هنوز حرفی به میان نیامده اما انتظار می رود قیمتی رقابتی و مناسب برای آنها تعیین شود.

[منبع: Phonearena]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *